دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۲
۰ نفر

ناصر قراگزلو: سفر مدیرعامل استقلال به آلمان، بار دیگر حاشیه‌های بسیاری را برای علی فتح‌الله‌زاده در برداشت.

در مورد مدیرعامل استقلال بار دیگر این خبر شنیده شد که به زودی علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته خواهد شد. وضعیت مالی نه‌چندان مناسب استقلال و سفر بدون هماهنگی مدیرعامل از سوی برخی رسانه‌ها دلایل برکناری فتح‌الله‌زاده عنوان شده بود. مدیرعامل استقلال ظهر یکشنبه در حالی که در آلمان بود در خصوص مسائل اخیر به سئوالات همشهری پاسخ داد.

  • شایعه شده به زودی توسط رئیس مجمع استقلال از کار برکنار خواهید شد.

من که نمی‌توانم از جانب افراد دیگر صحبت کنم. مطمئناً سئوال شما را باید افراد دیگری از جمله اعضا و رئیس هیأت‌مدیره پاسخ دهند.

  • شما واکنش خاصی نسبت به شایعات اخیر در مورد خبر برکناری‌تان ندارید؟

همه می‌دانند که مشکلات در تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال چند برابر بزرگتر نشان داده می‌شوند. من واکنش خاصی نسبت به شایعات اخیر ندارم.

  •  گفته شده سال گذشته قبل از شروع لیگ، شما 5/1 میلیارد تومان از حساب شخصی‌تان خرج کردید اما در این مقطع حساس چنین کاری را انجام ندادید.

من وظیفه ندارم از حساب شخصی خودم خرج کنم. سال گذشته در شرایط خاصی قرار گرفته بودیم و شرایط ویژه‌ای داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم اما امسال تقریباً بازیکنان مدنظرمان را جذب کردیم.

  •  هزینه نکردن شما دلیلی بر اختلاف‌تان با رئیس مجمع یا سایر اعضای هیأت‌مدیره نیست؟

اصلاً، من با هیچ شخصی در هیأت‌مدیره و خصوصاً رئیس مجمع مشکلی ندارم.

  •  چرا دائماً خبر برکناری شما شنیده می‌شود؟

این سئوال را از کسانی بپرسید که در مورد من شایعه‌های مختلف می‌نویسند و یا به آن می‌پردازند. اگر برکنار می‌شدم، سازمان تربیت‌بدنی یا هیأت‌مدیره مطمئناً به صورت رسمی آن را اعلام می‌کردند. بنابراین به شایعات اخیر اصلاً توجه نکنید.

  • گویا رابطه شما با مدیران ارشد استقلال خیلی خوب نیست، علت این موضوع چیست؟

من هیچ مشکلی با آقای زریبافان ندارم. مطمئناً اگر ایشان هم با من مشکلی داشتند به عنوان رئیس مجمع خیلی راحت مرا کنار می‌گذاشتند بنابراین حضور من به عنوان مدیرعامل نشان می‌دهد که من و آقای زریبافان هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.ضمناً یک مورد دیگر را هم اضافه می‌کنم؛ 6 ماه است که شایعه برکناری من دائماً شنیده می‌شود. مطمئن باشید اگر قرار بود من برکنار شوم، حضورم در استقلال به بیش از 6 ماه نمی‌رسید.

  • مشکل مالی و برگشت خوردن چک بازیکنان و کادرفنی استقلال چه زمانی مرتفع می‌شود؟

منابع مالی و بودجه سالانه باشگاه مشخص است، ضمناً ما در چند ماه اخیر 2 میلیارد برای استقلال خرج کردیم. طلب و حقوق بازیکنان فصل گذشته به علاوه مبلغی که به بازیکنان جدید پرداخت کردیم.

  • اما مشکل شما با وجود هزینه 2 میلیاردی‌تان حادتر از سایر باشگاه‌ها به نظر می‌رسد.

وضعیت مالی ما اگر بهتر از اکثر باشگاه‌ها نباشد، بدتر از آنها هم نیست.

  • فکر نمی‌کنید اگر مطالبات بازیکنان‌تان را پرداخت نکنید در آغاز لیگ با مشکلات بزرگی مواجه می‌شوید؟

ما در هیأت‌مدیره مصمم به حل مشکل مالی هستیم مطمئن باشید از این موضوع در شروع لیگ ضربه نخواهیم خورد.

  • ظاهراً شما بدون هماهنگی هیأت‌مدیره به آلمان رفتید؟

این موضوع هم در راستای شایعاتی است که در مورد من گفته و شنیده می‌شود. من در آلمان با دو شرکت لوازم خانگی و خودروسازی صحبت‌های بسیار خوبی داشتم. آنها مبالغ خودشان را برای حمایت مالی به ما اعلام کردند و پیرو آن من این موضوع را در جلسه هیأت‌مدیره مطرح خواهم کرد تا اگر مسائل و مبالغ مطرح شده از جانب دو شرکت آلمانی مورد موافقت هیأت‌مدیره واقع شود، با یکی از آنها قرارداد نهایی‌مان را به عنوان اسپانسر تیم‌ منعقد کنیم.

  •  مشکلی با برکناری‌تان از سمت مدیرعاملی استقلال ندارید؟

سیستم انتخاب و عزل یک مدیرعامل در اختیار هیأت‌مدیره است. مطمئناً هر زمانی که رئیس مجمع و هیأت‌مدیره تشخیص دهند که باید تغییری در رأس کادرمدیریتی انجام شود، این کار انجام خواهد شد. تا روزی که در باشگاه باشم با همه وجود و تمام توانایی‌ام برای استقلال کار می‌کنم. در جام حذفی شایعات زیادی در مورد برکناری من شنیده شد، دقیقاً از بازی با ذوب‌آهن. در بازی با تیم اصفهانی گفتند که اگر تیم نتیجه نگیرد از کار برکنار می‌شوم.

 بعد از آن، بازی فولاد و نتیجه این بازی را در مورد ماندن یا اخراجم از استقلال مطرح کردند اما تیم قهرمان جام حذفی شد. پس از آن تیم را بستم و در حال درست کردن کمپ آن هستم. فکر می‌کنم مغرضین حرف‌های‌شان را بدون سند و مدرک در مورد من مطرح می‌کنند.

سکوت زریبافان

رئیس مجمع استقلال در پاسخ به موارد اخیر و اخباری که در مورد برکناری فتح‌الله‌زاده شنیده می‌شود پاسخی نمی‌دهد و به همشهری می‌گوید: «من در این مورد حرف نمی‌زنم و وارد مسائل و شایعات اخیر نمی‌شوم.»

نفریه: فتح‌الله‌زاده برای تفریح به آلمان نرفت

یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال هم خبر برکناری فتح‌الله‌زاده را رد می‌کند. نفریه در مورد اخبار اخیر مبنی بر برکناری فتح‌الله‌زاده می‌گوید: «در هیأت‌مدیره خبری مبنی بر برکناری فتح‌الله‌زاده مطرح نیست. ایشان با تمام وجود برای استقلال و موفقیت این تیم در حال تلاش هستند. سفر اخیرشان هم به آلمان به منظور بهبود وضعیت باشگاه و تعیین اسپانسر انجام شد و مدیرعامل باشگاه استقلال برای تفریح به کشور آلمان سفر نکرده است.»

کد خبر 59686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز