همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از اردوی این تیم در ترکیه ابراز رضایت کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، اردوی تیم استقلال تهران در ازمیت ترکیه روز پنجشنبه پایان یافت و بازیکنان این تیم به تهران بازگشتند.

امیر قلعه‌نویی با ابراز رضایت از این اردو درباره‌ی آخرین دیدار تدارکاتی استقلال در ترکیه اظهار کرد: بازی بسیار مهم و خوبی بود، تیم قبض اسپور یک تیم سرعتی بود و بازی بسیار خوبی انجام داد، ضمن آن که بازیکنان استقلال در دوره بدنسازی بودند و طبیعی بود که نسبت به تیم حریف تا اندازه‌ای سنگین‌تر باشند، با این حال بازیکنان استقلال نود دقیقه با تمام توان دویدند و توانستند با این شرایط سخت پیروز مسابقه شوند.

وی افزود: پس از این اردو و انجام بازی‌های تدارکاتی به استقلال بسیار امیدوار شدم، با توجه به آن که دوران پرفشار بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم پس از آغاز تمرینات در تهران به مرور برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری می‌کنیم، البته برای ما بسیار عالی بود اگر می‌توانستیم پیش از آغاز لیگ یک بازی با یک حریف جدی همچون پرسپولیس داشته باشیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

قلعه نویی در پایان گفت: با این حال تا زمان آغاز لیگ برتر تلاش می‌کنیم تا حداقل با یکی ، دو تیم لیگ برتری بازی های تدارکاتی انجام دهیم.

کد خبر 58973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز