چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی تورنمنت سوریه از راهیابی به فینال مسابقات باز ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر تیم فوتبال سپاهان چهارشنبه 9 مرداد  در ورزشگاه مرکزی شهر حمص و در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم الکرامه قهرمان لیگ برتر و جام حذفی سوریه رفت و با سه گل مغلوب حریف خود شد.

احمد سویدان، یوسف سلیمان و محمود معلول گل های تیم آبی پوش الکرامه را به ترتیب در دقایق 22، 78 و 88 وارد دروازه سپاهان کردند.

براساس این گزارش با توجه به اینکه بازیکنانان اصلی و سرمربی آلمانی تیم سپاهان یکشنبه گذشته به خاطر درپیش بودن رقابت‌های لیگ برتر کشور به ایران بازگشته‌اند، سپاهان با بازیکنان ذخیره خود به مصاف تیم الکرامه رفت.

تیم سپاهان در این دیدار موقعیت‌های گلزنی زیادی بویژه در نیمه دوم بدست آورد که دروازه بان تیم الکرامه با آمادگی خوب مانع از ورود توپ به درون دروازه خود شد.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی این مسابقات از دقایقی پیش میان دو تیم ملی جوانان و المجد سوریه آغاز شد که برنده این بازی روز جمعه در دیدار پایانی به مصاف تیم الکرامه می رود.
یادآور می شود با توجه به اینکه رقابت های لیگ برتر از یکشنبه آینده آغاز می شود، هیات باشگاه سپاهان اصفهان ساعت سه بامداد پنجشنبه به کشورمان باز می گردند و بدین ترتیب دیدار رده بندی مسابقات هشت جانبه برای کسب مقام سومی برگزار نخواهد شد.

کد خبر 59428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز