دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: پس از شکست استقلال برابر مس کرمان، امیر قلعه‌نویی باخت به تیم کرمانی و حتی عواقب شکست مقابل پرویز مظلومی را فراموش کرد و سعی کرد به مسائل داخلی تیم خود بپردازد.

تا آنجا که در گام اول ترجیح داد جلسه‌ای اضطراری با حضور بازیکنان استقلال برگزار و علل شکست را به آنها گوشزد کند تا در دیدارهای بعدی با باختی دیگر مواجه نشود.

پس‌لرزه‌های شکست مقابل مس‌ کرمان، استقلال را با حاشیه‌های فراوانی مواجه ساخت آنجا که سرمربی استقلال نیز به سبب این حاشیه‌ها زبان به اعتراض گشود و در صحبت با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که به دنبال اخراج جاسوس تیم از استقلال است.

در واقع امیر قلعه‌نویی به دنبال بازیکنی بود که خبرهای جلسه اضطراری پس از شکست را به مطبوعات انتقال داده و به حاشیه‌های فراوان پس از باخت دامن زده بود.   قلعه‌نویی در رابطه با پروسه جاسوس‌یابی و پیدا‌کردن خبرچین تیم به خبرگزاری برنا می‌گوید: «کسی که برای مطرح‌شدن در روزنامه دست به خبرچینی می‌زند قطعاً به توانایی‌های فنی خود شک دارد و می‌داند قدرت خوب تمرین‌کردن و درخشیدن در میدان را ندارد. به همین دلیل نیز دست به دامن برخی خبرنگاران می‌شود و اخبار داخلی تیم را به آنها می‌دهد.» وی در ادامه می‌گوید: «تیم فوتبال مثل یک خانواده می‌ماند و اگر کسی بخواهد اتفاقات داخل خانواده را بیرون ببرد، نامحرم است و جایی در این خانواده ندارد.»

سرمربی استقلال با رد شایعه احضار یکی از مظنونین تیم به کمیته انضباطی می‌گوید: «2 بازیکن را تحت نظر داریم و اگر ثابت شود که آنها خبرچینی کرده‌اند بدون احضار به کمیته انضباطی باشگاه آنها را اخراج خواهم کرد و تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر بازیکنی که این کار زشت را انجام می‌دهد شناسایی کنیم و او را از بدنه باشگاه حذف کنیم.»

کد خبر 62143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز