جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک 2008 در شهر پکن چین، بیمارستان‌ها و ادارات ثبت احوال این کشور در آماده‌باش کامل بسر بردند.

روز پرترافیک بیمارستان‌ها

پکن: با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه المپیک در هشتمین روز از هشتمین ماه سال انجام می‌شد و چون عدد هشت در فرهنگ مردم چین نشانه ثروت است، بسیاری از زوج‌ها مراسم ازدواج خود را به این روز موکول کردند و مادران نیز کوشیدند تا فرزند خود را با انجام عمل سزارین در این روز به دنیا بیاورند.

دیروزنیز خبر رسید زوجی که همزمان با مراسم افتتاحیه المپیک صاحب فرزند شدند نام المپیک را برای نوزادشان برگزیدند. همچنین دیروز بیش از 16400 ازدواج تنها در شهر پکن ثبت شد.

دعوا بر سر تخم‌مرغ شانسی


برلین: تخم‌مرغ‌های شانسی شکلاتی طرفداران بی‌شماری در کشور آلمان دارند و حتی افراد بزرگسال در این کشور نیز شیفته این تخم‌مرغ‌های جایزه‌دار هستند، اما پیش بینی‌ می‌شود که  کمیسیون سلامت مجلس آلمان، شرکت‌تولید کننده این نوع تخم‌مرغ‌ها را ورشکسته کند.

نمایندگان عضو این کمیسیون معتقدند که همجواری جوایز غیر خوراکی با پوسته شکلاتی و خوراکی این تخم‌مرغ‌ها برای سلامت خریداران به ویژه کودکان مضر است و به همین دلیل عرضه تخم‌مرغ‌های شانسی خوراکی و جایزه‌دار در این کشور باید متوقف شود.

در پی انتشار این خبر شرکت تولید کننده این تخم‌مرغ‌ها اعلام کرد که محصولات این شرکت به هیچ عنوان تهدیدی برای سلامت خریداران به شمار نمی‌آید و  تصویب چنین قانونی ظلم کامل در حق این شرکت خواهد بود.

این کمیسیون همچنین پیشنهاد داده که استفاده از کلاه ایمنی حین دوچرخه‌سواری نیز اجباری شود.

نوه روی سقف خودرو

فلوریدا: یک مادر بزرگ که حین رانندگی نوه 3 ساله خود را روی سقف خودرواش قرار داده بود توسط پلیس دستگیر شد. داستان از این قرار بود که این مادربزرگ 54 ساله پس از اینکه خریدش از یک فروشگاه زنجیره‌ای به پایان رسید نوه 3 ساله‌اش را روی سقف خودرو قرار داد، وسیله نقلیه را روشن کرد و به رانندگی داخل پارکینگ فروشگاه زنجیره‌ای پرداخت.

در همین حال مشتریان حاضر در محوطه فروشگاه بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و ماموران‌نیز این زن را دستگیر کردند. به هر حال، مادربزرگ 15 ساعت را در زندان سپری کرد تا اینکه با قید وثیقه آزاد شد.

وی در توجیه این اقدام خطرناک خود گفت: نوه‌ام حوصله‌اش سر رفته بود و بهانه می‌گرفت؛ به همین دلیل او را روی سقف قرار دادم و در حالی‌که با دست چپ خود پاهایش را گرفته بودم با سرعت‌لاک‌پشتی رانندگی کردم.

تماشاگر عصبانی

نیویورک: یک مرد 55 ساله که نتوانسته بود پول بلیت سینما را پس بگیرد انتقام سختی از سینما گرفت.

داستان از این قرار بود که این مرد برای تماشای یک فیلم معروف، بلیت خرید اری کرد، اما حین نمایش فیلم، پرده سینما دچار اشکال فنی شد و به همین دلیل تماشاگران قادر نشدند این فیلم را به صورت کامل تماشا کنند.

این مرد پس از خروج از سالن نمایش به سراغ مدیر سینما رفت و از او خواست پول بلیت وی را پس بدهد. اما مدیر سینما در پاسخ گفت که امکان استرداد پول بلیت وجود ندارد و او تنها می‌تواند یک بلیت رایگان برای فیلم دیگری در اختیار وی قرار دهد.

مرد هم که بسیار عصبانی شده بود ابتدا کابل‌های مانیتور کامپیوتر رئیس را جدا کرد و سپس آن را از پنجره بیرون انداخت. به گفته پلیس این مرد خشمگین بیش از 1250 دلار خسارت به سینما وارد کرده است.

کد خبر 60097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز