سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

یک سرآشپز معروف انگلیسی به دلیل اینکه در برنامه آموزش آشپزی، یک گیاه سمی را برای درست کردن سالاد پیشنهاد کرده بود از مردم پوزش خواست.

سالادمرگبار

لندن: این آشپز که شهرتی جهانی دارد در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد تا برای فصل تابستان نحوه تهیه نوعی سالاد خنک و شاداب کننده به مردم آموزش دهد.

او در این برنامه  نام نوعی گیاه را پیشنهاد کرد که در مصر باستان استفاده می شد؛ غافل از اینکه این یک گیاه غیر خوراکی بوده و خوردن آن موجب مرگ می‌شود.

این سرآشپز بی‌دقت پس از پی بردن به اشتباهش بار دیگر به این برنامه تلویزیونی رفت و ضمن عذر‌خواهی از مردم به آنها در مورد سمی بودن این گیاه هشدار داد.

مشکلات قهرمان المپیک

لیتوانی: یک قهرمان المپیک که تا کنون 2 بار در ماده پرتاب دیسک رقابت‌های المپیک به مقام قهرمانی رسیده ، اخیرا با مشکل پیش پا افتاده اما جدی مواجه شده است.

این قهرمان 36 ساله که در حال تمرین برای المپیک پکن است، هر بار که به زمین تمرینش می‌رود با فضولات حیوانی روی آن مواجه می‌شود. البته او چندین بار تا کنون این زمین را تمیز کرده تا بتواند در آن تمرین کند اما پس از هر بار باز هم با فضولات حیوانی مواجه شده است.

او به خبرنگاران گفت: این منطقه پر از حیوانات مختلف است اما معلوم نیست چرا آنها اینقدر به کثیف‌کردن زمین تمرین من علاقه‌مندند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به نظر نمی‌رسد حیوانات حاضر باشند محل تمرین مرا ترک کنند به دنبال زمین تمرین دیگری می‌گردم که 100کیلومتر با محل زندگی‌ام فاصله داشته باشدو از فضولات حیوانی در آن خبری نباشد.

سپر خودرویی

مکزیکوسیتی: یک مرد، سپری از خودرو‌های ایستاده به پا کرد. ماجرا زمانی اتفاق افتاد که خانواده جدیدی در همسایگی این مرد سکونت یافتند. او هم تصمیم گرفت با یک حرکت نمادین نشان دهد که در املاکش هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد.

به همین دلیل به قبرستان خودرو‌ها رفت و چند ماشین قدیمی را به مزرعه‌‌اش آورد. سپس به کمک ماشین‌آلات کشاورزی این خودرو‌ها را به حالت ایستاده درآورد.

سقوط از ساختمان 14 طبقه

نیویورک: دختر بچه‌ای که از پشت بام یک ساختمان 14 طبقه سقوط کرده بود به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. این دختر بچه 12 ساله در حال بازی روی پشت بام بود که ناگهان از لبه پشت بام به پایین پرتاب شد. اما وی دقیقا روی کپه‌ای از خاک و خاکستر فرود آمد.

تماس با پلیس به جای رستوران

فلوریدا: مردی که ساندویچش را بدون سس دریافت کرده بود به پلیس شکایت کرد. این مرد که به شدت عصبی بود به یک رستوران رفت و با داد و فریاد یک ساندویچ سفارش داد.

اما شدت داد و فریاد‌های او به حدی بود که کارگران رستوران این مرد را بیرون کردند و ساندیچی را که پولش را پرداخت کرده بود به او دادند.

اما بی‌ادبی‌های مکرر این مرد 42 ساله موجب شد که رستوران از ارائه سس و نوشابه به وی خودداری کند. این مرد هم بلافاصله با تلفن ویژه پلیس تماس گرفت و از این رستوران شکایت کرد.

او به ماموران گفت که به محل بیایند تا به این وضع رسیدگی کنند. وی بار دیگر هم با پلیس تماس گرفت و از اینکه آنها دیر کرده‌اند انتقاد کرد.

ماموران پس از حضور در محل تلاش کردند به این مرد استفاده صحیح از تلفن ویژه را آموزش دهند اما او همچنان عصبی بود و با پلیس درگیر شد. به همین دلیل پلیس این مرد را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرد.

کد خبر 59913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز