دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

برخی از والدین انگلیسی نسبت به حضور کودکانشان در کلاس‌های مدیریت خشم دچار تردید شده‌اند.

تردید درباره مدیریت خشم کودکان

لندن: این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان 9 ساله برگزار می‌شود اما به تازگی آمار خشونت در بین این دانش‌آموزان بالا رفته است و به همین دلیل والدین و مسئولان در مورد سودمندی این کلاس‌ها دچار تردید شده‌اند.

یکی از والدین در این زمینه گفت: دوره دبستان برای آموزش چنین مهارت‌هایی به کودکان خیلی زود است و می‌تواند تاثیر عکس داشته باشد.

با این حال برخی از معلمان نظر دیگری دارند. به گفته آنها تربیت نادرست والدین، دانش‌آموزان را به افرادی عصبی تبدیل کرده است و باید از سنین پایین مقابله با خشم و استرس به آنها آموزش داده شود.

عشق به فوتبال

مکزیکوسیتی: یک هوادار فوتبال برای تماشای مسابقه تیم  محبوبش در اسکاتلند فاصله طولانی جزایر باهاماس تا اسکاتلند را طی کرد. این مرد بیش از 18 ساعت در راه بود تا با هواپیما، قطار و خودرو خود را به بازی تیم مورد علاقه‌اش  برساند.

اما با وجود تلاش فراوان او باز هم موفق نشد بازی این تیم را از نزدیک مشاهده کند؛ چراکه بلیتی که رزرو کرده بود دیر به دستش رسید.

این عاشق فوتبال که سفر خود را حسابی برنامه‌ریزی کرده بود و حساب دقیقه‌ها را هم داشت، از قبل بلیت این بازی‌ها را پیش خرید کرد اما هنگامی که به استادیوم رسید، بی‌توجهی مسئولان موجب شد که او نتواند پیش از بسته شدن در‌های استادیوم، بلیت خود را دریافت کند.

این مرد که به شدت عصبانی شده بود گفت از مقامات مسئول برگزاری این بازی‌ها شکایت خواهد کرد و غرامت خواهد گرفت.

آلزایمر گربه‌ها

بخارست: کارشناسان می‌گویند اخیرا شمار گربه‌هایی که به بیماری‌های مغزی از جمله آلزایمر دچار شده اند به شدت افزایش یافته است.

تحقیقات نشان می‌دهد که دست کم یک‌میلیون گربه به نوعی بیماری مغزی شبیه آلزایمر دچار شده‌اند.  افزایش عمر گربه‌ها یکی از دلایل ابتلای آنها به آلزایمر است .

جریمه سرریز زباله

لندن: از این پس افرادی که سطل‌های زباله خود را بیش از حد پر کنند، آنها را دیر یا خیلی زود جلوی در قرار دهند یا از کیسه زباله استفاده نکنند، بین 150 تا 220 دلار جریمه خواهند شد. 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این قانون نیز این است که زباله‌ها حتما باید در محل اعلام شده قرار داده شوند و در غیر این صورت علاوه بر جریمه متخلفان، ماموران شهرداری از حمل زباله‌ها خودداری خواهند کرد.

خانه تصادفی

کالیفرنیا: ساکنان یک خانه از برخورد مکرر ماشین‌های سنگین به محل سکونتشان کلافه شده‌اند. به گفته مالک این خانه، ماشین‌های سنگین به طور مرموزی به طرف این ساختمان جذب می شوند و با قسمتی از سقف شیروانی آن برخورد می‌کنند.

زن صاحبخانه در تشریح ماجرا گفت: ما 18سال پیش به این خانه نقل مکان کردیم اما درست 3 هفته پس از اثاث کشی، یک کامیون حامل خوار و بار با قسمت زیر شیروانی‌ خانه‌مان برخورد کرد و ما مجبور شدیم آن را تعمیر کنیم.

وی ادامه داد: از آن پس به طور متوسط سالی یکبار من و خانواده‌ام شاهد حوادثی از این دست بوده‌ایم و اکنون احساس می‌کنیم که دیگر در این خانه آرامش نداریم.

به گفته کارشناسان، معماری غلط این ساختمان موجب شده است که با توجه به پر رفت و آمد بودن جاده ای که از کنار آن می گذرد، ماشین‌های سنگین با آن برخورد کنند و هیچ رمز و راز دیگری در آن نهفته نیست.

کد خبر 59815

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز