همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نباید به بهانه عدالتخواهی سوژه به دست دشمنان داد، گفت: مسئولان از اختلاف و تشویش اذهان عمومی بپرهیزند.

به گزارش ایسنا، رئیس قوه قضاییه دوشنبه (10 تیر) در جلسه مسولان عالی قضایی ضمن بیان این مطالب خواستار حفظ وحدت و انسجام مسئولان و دستگاه‌های مختلف کشور شد و گفت: تمام مسئولان و سیاسیون کشور باید مراقب باشند که سخنان و اقدامات آنها موجب اختلاف میان ارگان‌های نظام و بدبین کردن مردم نشود.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی افزود: امروز باید تمام مسئولان و مدیران در جهت همدلی حرکت کنند و از اختلاف و تشویش اذهان بپرهیزند و عدالت و تقوا را در کلام و اقدامات خود در نظر بگیرند.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه عدالتخواهی از اصول اساسی نظام است، گفت: به بهانه عدالتخواهی نباید سوژه به دست دشمنان مردم و نظام داد.

هاشمی شاهرودی تأکید کرد: متأسفانه برخی که خودشان مشکل فساد اقتصادی دارند با فرافکنی مسئولان را متهم می‌کنند تا بدین طریق فساد خودشان را بپوشانند و کسی متوجه آنها نشود.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و مدیران قضایی در هفته قوه قضاییه، خواستار توجه به رهنمودهای ارزنده معظم له شد و گفت: دستگاه قضایی باید رهنمودهای ایشان را محور کار خود در سال جاری قرار دهند و تلاش کنند در اجرایی شدن سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تسریع شود.

هاشمی شاهرودی، حمایت مقام معظم رهبری و سیاست‌های جدید قوه قضاییه را موجب افتخار دستگاه قضایی برشمرد و افزود: برای شکرگزاری از این حمایت‌ها باید ضمن سرلوحه قراردادن رهنمودهای معظم له باید تمام توان خود را در خدمت گذاری به مردم بکار گیریم.

کد خبر 56573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز