شنبه ۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: با گذشت اولیای دم و به برکت اعیاد شعبانیه، زندانی محکوم به قصاص نفس در زندان مشکین شهراز پای چوبه ی دار رهایی یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی واطلاع رسانی قوه قضاییه ،این مددجو که مدت ٥ سال در زندان مشکین شهر بازداشت بود با تلاش خداپسندانه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، همچنین امام جمعه شهرستان مشکین شهر، رئیس دادگستری ،دادستان وفرماندار مشکین شهر ، ستاد دیه استان ، شورای اسلامی شهر، انجمن حمایت از زندانیان، شورای حل اختلاف، رئیس زندان و یک نفر از خیرین، از چوبه دار مجازات رهایی یافت.

مهدوی رئیس کل دادگستری شهرستان مشکین شهر در جمع مسئولین استانی و محلی از این حرکت خدا پسندانه مسئولین در جلب رضایت شاکیان ابراز خرسندی نمود و این عمل را نتیجه مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی عامل اصلی اخذ رضایت را مذهبی بودن خانواده شاکی دانست و اظهار داشت: عفو و گذشت از خصوصیات انسانهای خداجو بوده که اجر و ثواب آن در نزد پروردگار بی شمار است.

محبوبی، رئیس زندان مشکین شهر نیز گفت: در سایه زندانبانی اسلامی و با تقویت مددکاری زندان مشکین شهرو با حمایت های معنوی رئیس دادگستری این شهرستان در سه ماهه دوم سال ٨٧ این دومین مددجوی محکوم به قصاص نفس است که با تلاش های شبانه روزی مددکاری زندان مشکین شهر و با همکاری خیرین منطقه از پای چوبه ی دار رهایی می یابد.

کد خبر 62003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز