همشهری آنلاین: رییس قوه قضاییه برنامه ریزی جدی تمام مسئولان برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان نظام و ناکارآمد کردن تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی شاهرودی که دوشنبه (16 اردیبهشت) در جلسه مسوولان عالی قضایی سخن می‌گفت، افزود، مسئولان ایران بارها ثابت کرده‌اند که این گونه توطئه و تحریم‌ها خللی در اراده ایرانیان ایجاد نمی‌کنند، بلکه موجب حرکت پرشتاب تر در مسیر توسعه و پیشرفت خواهد شد.

آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: برای مقابله و خنثی کردن تبلیغات کاذب، توطئه‌ها و برنامه ریزی دشمنان نظام در تحریم‌های اقتصادی علیه ایران ضروری است تمام مسئولان به ویژه در بخش اقتصادی با برنامه ریزی و تلاش مضاعف به سمت تبیین راهکارها و روش‌های مناسب و به روز به منظور دستیابی به رونق اقتصادی و جلب سرمایه گذاری‌ها حرکت کنند.

وی در ادامه به سفر مقام معظم رهبری به استان فارس و استقبال بی‌نظیر و با شکوه مردم این استان از ایشان اشاره کرد و این سفر را نقطه عطف دیگری در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

هاشمی شاهرودی، سفر مقام معظم رهبری به استان فارس را بسیار پربار و تاریخی خواند وافزود: قطعا این سفر پربار و تاریخی که با استقبال پرشور مردم همراه بود، منشا دستاوردها و ثمرات بسیار برای مردم خواهد شد و ضرورت دارد که مسئولان رده‌های مختلف با دقت در بیانات مقام معظم رهبری که در طول این سفر ارائه شد، راهکارها و سیاست‌های مورد نیاز برای رسیدن به آینده‌ای روشن‌تر را بیابند و از آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد:‌ فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار مسئولان عالی قضایی قرار خواهد گرفت.

رییس قوه قضاییه افزود: بسیار مناسب و ضروری است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و محورهای عمده پیشرفت و موفقیت این نظام به خوبی از سوی مسئولان ذی ربط، متخصصان و کارشناسان تبیین و به خوبی منعکس شود.

کد خبر 50932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز