یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

سارقان خشن که پس از سوار کردن مسافر به‌خودروی خود، با ضربات چاقو او را مجروح کرده و دست به سرقت اموالش می‌زدند دستگیر شدند.

تحقیقات کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری اعضای این باند به‌دنبال شکایت مردی آغاز شد که مدعی بود پس از سوار شدن به‌خودروی پراید یشمی رنگی در غرب تهران، از سوی ۳ سرنشین آن مورد حمله قرار گرفته و همه اموالش به سرقت رفته است.

در حالی که این مرد مدعی بود سارقان پس از آنکه وی را با ضربات چاقو مجروح کرده‌اند، او را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرده‌اند، تحقیقات برای یافتن سرنخی از سارقان آغاز شد و مدتی بعد ماموران در جریان سرقت مشابه از یک جوان دانشجو در شمال تهران قرار گرفتند. 

در حالی که این مرد جوان پس از سرقت اموالش از سوی سارقان توانسته بود شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کند، ماموران با استفاده از این سرنخ یکی از اعضای باند را که مالک خودروی پراید بود شناسایی و او را به همراه ۲ همدست دیگرش در خانه‌ای در غرب تهران دستگیر کردند.

با اعتراف متهمان به سرقت‌های خشن در پایتخت، پیرگزی - قاضی دادسرای جنایی تهران- که رسیدگی قضائی این پرونده را بر عهده دارد از افرادی که در دام این ۳ زورگیر گرفتار شده‌اند خواست برای شناسایی متهمان به پایگاه ۲ آگاهی تهران در خیابان زنجان مراجعه کنند.

کد خبر 53877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز