دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: خال مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به ایران سفر کرده است، دوشنبه (۶ خرداد) با محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در این دیدار، با اشاره به روند مثبت و پیروزمندانه مقاومت ملت فلسطین، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها روحیه خود را به طور کامل از دست داده اند زیرا با دیواره ای مستحکم از انسان‌های مومن مواجه هستند.

دکتر محمود احمدی نژاد با بیان اینکه شرایط امروز ملت فلسطین با ۲۰ سال قبل کاملا متفاوت است، اظهار داشت: پیروزی‌های امروز در فلسطین و لبنان حاصل مقاومت و ایستادگی است و ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور با اشاره به لزوم حمایت همه کشورهای اسلامی از فلسطینیان خاطر نشان کرد: ملت و دولت ایران همواره حامی ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع هوشمندانه و حمایت‌های ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در قبال موضوع فلسطین و مقاومت فلسطینیان، تاکید کرد: امروز ملت فلسطین علی‌رغم فشارهای متعدد آمریکا و رژیم صهیونیستی، در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد و این رژیم جعلی صهیونیستی است که در تنگنا بوده و رو به اضمحلال است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تشریح آخرین اوضاع فلسطین اظهار داشت: ملت فلسطین به مقاومت در برابر دشمنان ادامه خواهد داد.

کد خبر 53160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز