جمعه ۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

دانش‌آموزان یک دبیرستان در کانادا که جنگ غذا به راه انداخته بودند، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

دعوای غذایی

تورتنو: این دعوا زمانی آغاز شد که یکی از دانش‌آموزان یک کارتن شیر پاکتی را در ناهارخوری مدرسه به سوی دیگران پرتاب کرد. دیگر دانش‌آموزان هم بلافاصله به این بازی ملحق شدند و در یک چشم به هم زدن همه غذا‌ها روی هوا پرتاب شد.

اما دست آخر این بازی تا جایی پیش رفت که پلیس برای جدا کردن دانش‌آموزان از یکدیگر وارد عمل شد. جالب است که این دعوا تنها 30 ثانیه طول کشید اما به دستگیری 4 دانش آموز منجر شد.

هرچند مقامات این مدرسه از پلیس خواستند همه دانش‌آموزان داخل ناهار‌خوری را دستگیر کنند اما پلیس به درخواست آنها توجهی نکرد.

معجزه پزشکی

نیویورک: پزشکان می‌گویند زنی که برای مدت بیش از ۱۷ دقیقه هیچ امواج مغزی از خود ساطع نکرده است، به احتمال بسیار زیاد بهبودی کامل خواهد یافت.

این زن ۵۹ ساله پس از ۲ حمله قلبی پیاپی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان انتقال یافت اما مدت کوتاهی پس از انتقال به بیمارستان ضربان قلب و نبض این زن قطع و امواج مغزی او هم متوقف شد.

اما در حالی که همه علایم حیاتی این زن از بین رفته و پزشکان از او قطع امید کرده بودند، ناگهان از جای خود بلند شد و شروع به صحبت کرد.

هرچند پزشکان به هوش آمدن این زن را یک معجزه پزشکی می‌دانند که نمی‌توان هیچ دلیل علمی برای آن ذکر کرد اما خود این زن که مادر یک پسر ۳۰ ساله است می‌گوید این خواست خدا بوده که از مرگ نجات یابد. به هر حال در چند روز اخیر خبرنگاران متعددی برای انجام مصاحبه‌های اختصاصی با وی در بیمارستان حاضر شده‌اند.

همسایگان لجباز

واشنگتن: یک زوج که از دست همسایگان دیوار به دیوار خود به سطوح آمده بودند، علیه آنها به دادگاه شکایت کردند. آنها می‌گویند همسایه‌شان از روی عمد نور‌افکن حیاط را طوری تنظیم کرده است که به حیاط پشتی آنها بتابد.

این زوج در دادگاه گفتند همسایه کناری آنها هم یک نورافکن دیگر را روی اتاق پذیرایی آنهاتنظیم کرده و هرچه از او درخواست کرده‌اند این نورافکن را خاموش کند، توجهی نکرده است.

به هر حال این زوج قصد فروش خانه خود را دارند اما به گفته آنها همسایگانشان از روی لجبازی کار‌هایی انجام می‌دهند که ملک این زوج را از چشم خریداران بیندازند.

قیمت این خانه حدود ۴۵۰ هزار دلار تعیین شده اما با توجه به این مشکلات هنوز مشتری‌ای برای آن پیدا نشده است.

وکیل این زوج می‌گوید با توجه به اینکه همسایگان به درخواست مکرر این زن و شوهر برای پایان دادن به مردم آزاری‌شان توجه نکرده‌اند، دادگاه احتمالا آنها را به پرداخت جریمه نقدی محکوم می‌کند.

تقلب آماده

لندن: این رویای هر دانش‌آموزی است که هنگام امتحان، پاسخ سؤالات را داشته باشد. اما این آرزو برای هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز انگلیسی که در امتحان سراسری موسیقی شرکت کرده بودند، محقق شد. این دانش‌آموزان خوش شانس پس از دریافت برگه‌های امتحانی، متوجه شدند که پاسخ‌ها هم پشت برگه به چاپ رسیده است .

البته برخی از این پاسخ‌‌ها به طور اختصاری نوشته شده بود و امکان تقلب را از دانش‌آموزان سلب می‌کرد. پس از برگزاری این امتحان سازمان مسئول برگزاری امتحانات اعلام کرد که یک اشتباه چاپی موجب شده است که این اتفاق نادر به وقوع بپیوندد.

با این حال مقامات در کمال تعجب اعلام کرده‌اند که این امتحان باطل نیست و دانش آموزان مجبور نیستند بار دیگر در جلسه امتحان شرکت کنند.

یکی از مقامات در این رابطه گفت: ما اطمینان داریم که دانش آموزان با تکیه بر توانایی‌های خود در این امتحان شرکت کرده‌اند.

کد خبر 52767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز