سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

یک مجرم مکزیکی، محکوم به اعدام با راه‌اندازی یک پایگاه الکترونیکی اقدام به معرفی خود کرده است.

قاتل مدرن

مکزیکوسیتی: این مجرم که به قتل یک زوج که از دوستانش بوده‌اند، متهم است و دادستان برای او تقاضای اشد مجازات کرده ، در پایگاه الکترونیکی از خود به عنوان یک قاتل بی خطر نام برده است.

این در حالی است که زندان به متهمان اجازه دسترسی به اینترنت نمی‌دهد و این زندانی به کمک پسرخاله خود این  پایگاه را اداره می‌کند. در بخش «درباره من» این پایگاه الکترونیکی، این مجرم 23 ساله اعلام کرده است که به هیچ وجه خطرناک نیست و هدفش از راه‌اندازی پایگاه، یافتن دوستان جدید است.

همچنین او تاکید کرده با توجه به وقت زیادی که دارد، دوست دارد آن را به طور مفیدی پر کند و با دیگران در ارتباط باشد. این مرد که احتمالا به زودی اعدام خواهد شد از بازدید‌کنندگان این پایگاه الکترونیکی درخواست کرد از او نترسند و با وی در ارتباط باشند.

هجوم زنبور‌ها

نیویورک: 2 گروه بزرگ زنبور با هجوم آوردن به نیویورک وضعیت این  شهر را به هم ریختند. این در حالی است که کارشناسان پیش بینی کرده‌اندبه احتمال زیاد در چند ماه آینده اهالی نیویورک باید به صدای وز وز زنبور‌ها عادت کنند، زیرا به نظر می‌رسد این میهمانان ناخوانده به این شهر علاقه‌مند شده‌اند.

گفتنی است از اوایل ماه جاری میلادی تا کنون 2 دسته بزرگ زنبور در این شهر مشاهده شده‌اند؛ نخستین دسته حدود 2 هفته پیش در یک کیوسک روزنامه فروشی مشاهده شد و چند روز بعد در یکی از پارک‌ها ، حدود  15 هزار زنبور دور یک درخت جمع شدند. این در حالی است که هجوم زنبور‌ها و احتمال ماندگاری آنها در شهر مردم را نگران کرده است.

برخی معتقدند باید در طول تابستان اقدامات تازه‌ای برای حفاظت از کودکان در برابر زنبور‌ها انجام شود اما کارشناسان زنبو‌داری اعلام کرده‌‌اند فعلا این زنبور‌ها بی‌خطر خواهند بود و احتمال نیش زدن آنها کم است. زیرا در حال حاضر به دنبال یافتن محلی برای کندو ساختن  هستند.

سرقت سر پیری

سیدنی: یک پدر بزرگ و مادر بزرگ برای اینکه دل نوه دلبندشان را به‌دست آورند، اقدام به سرقت یک دوچرخه کردند. آنها که بیش از 60 سال سن دارند این دوچرخه را از یک حراجی سرقت کردند اما در پاسخ به ماموران پلیس گفتند 11 دلار برای خرید آن هزینه کرده‌اند.

ماموران این پدر بزرگ و مادر بزرگ را در حالی دستگیر کردند که نوه‌شان در پارک دوچرخه‌سواری می‌کرد. پلیس می گوید قیمت این دوچرخه در حراجی بسیار پایین بوده اما مشخص نیست که چرا آنها با وجود اینکه وضعیت مالی مناسبی دارند، دوچرخه را سرقت کرده‌اند.

جشن بیسکویت در بزرگراه

توکیو: واژگون شدن یک تریلی حامل بیسکویت در بزرگراه، موجب شد ماموران پلیس چندین ساعت این بزرگراه را ببندند. این تریلی که حدود یک تن بیسکویت حمل می‌کرد بر اثر سرعت زیاد در بزرگراه با چند خودروی دیگر برخورد کرد و سر انجام واژگون شد اما تمام بار این تریلی در بزرگراه پخش شد به نحوی که امکان تردد خودرو‌ها وجود نداشت.

به همین دلیل ماموران راهنمایی و رانندگی ناچار شدند بزرگراه را ببندند تا عملیات پاکسازی جاده از بیسکویت‌های خوشمزه به پایان برسد. گفتنی است مقدار زیادی از این بیسکویت‌ها به طورکامل خرد شده و دیگر قابل فروش نخواهد بود.

کد خبر 52515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز