همشهری آنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری مسابقه اینترنتی «پیروزی سبز» به استقبال روز سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کانون، این رقابت به مناسبت بیست و ششمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر و با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با این حماسه بزرگ ملی روز سوم خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonparvaresh.com فعال می‌شود.

این مسابقه با همکاری سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و سؤال‌های آن میزان آشنایی شرکت کنندگان را با مواردی همچون عملیات آزادسازی خرمشهر،‌ مهم‌ترین اقدامات رزمندگان پس از آزادی این شهر، حماسه شهید محمدحسین فهمیده،‌ فرماندهان این حماسه بزرگ و سمبل مقاومت خرمشهر مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

کاربران با مراجعه به بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون تا اول شهریور فرصت دارند به 26 سؤال چهار گزینه‌ای ظرف مدت 45 دقیقه پاسخ دهند.

در پایان مهلت تعیین شده به 26 نفر از برگزیدگان، جوایزی توسط کانون و سازمان یاد شده اهدا خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر امکان شرکت کودکان و نوجوانان در پنج مسابقه دیگر با نام‌های «زندگی شیرین»، «فیروزه اسلام»، «فلک‌الافلاک»،‌ «خوزستان سرزمین آفتاب 1» و «آبشار کمر دوغ»‌ فراهم شده است.

کد خبر 52627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز