سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه‌ی سراسری عکس و فتوبلاگ "ایران من زیباست" برگزار می‌شود.

این مسابقه با داوری بهمن جلالی، نیلوفر معترف و مهرداد نجم‌آبادی برگزار می‌شود. این مسابقه از سوی سایت پروچیستا با همکاری انجمن علمی عکاسی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و سایت پرشین بلاگ، در نخستین دوره‌ی مسابقه به‌صورت سراسری، در دو بخش تک عکس و فتوبلاگ برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایسنا، در بخش تک عکس، حداکثر سه قطعه عکس با فرمت JPG و رزولیشن ‌١٥٠ dpi پذیرفته می‌شود.

برگزارکنندگان تاکید کرده‌اند که از فرستادن تصاویر با کیفیت پایین و عکس‌های موبایلی خودداری و برای هر عکس، محل عکسبرداری ذکر شود.

عکس‌های ارسالی در صورت انتخاب شدن در آرشیو عکس‌های سایت پروچیستا قرار خواهند گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار ‌١٥ اردیبهشت ‌١٣٨٧ است و داوری در هفته‌ی آخر همان ماه انجام خواهد شد.

عکس‌های برگزیده در نمایشگاهی یک هفته‌ای، نیمه‌تیرماه سال‌جاری عرضه می‌شوند.

برگزیدگان اول تا سوم به‌ترتیب، یک، نیم و ربع سکه بهار آزادی به‌همراه تندیس مسابقه و لوح تقدیر اعطا شده و به ‌٢٠ عکاس نیز که عکس‌هایشان برای نمایشگاه برگزیده خواهد شد، لوح تقدیر مسابقه اهدا شود.

دبیری این مسابقه را نیلوفر معترف بر عهده دارد و یاسین شفقی مدیر اجرایی است.

این بخش با همکاری سایت "پرشین بلاگ" برگزار می‌شود. برای شرکت در این بخش نیاز به ایجاد فتوبلاگ در سایت پرشین بلاگ است و تعداد سه تا هفت عکس در هر فتوبلاگ پذیرفته می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار برای این بخش ‌٢٥ فروردین ‌٨٧ اعلام شده است و داوری در هفته آخر فروردین‌ماه ‌٨٧ انجام و از برگزیدگان در تاریخ ‌١٥ تیر ‌٨٧ تقدیر خواهد شد.

دبیری این بخش را انسیه پولادزاده برعهده دارد و هیات داوران را دکتر مهدی بوترابی، روح‌الله هاشمی و ناظری تشکیل داده‌اند. جوایز برترین‌ها نیز ربع سکه بهار آزادی و لوح تقدیر و host است.

کد خبر 48098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز