دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

جلال چراغپور: پرسپولیس تا امروز شکل خارق‌العاده‌ای از فوتبال را ارائه نکرده است. آنها هیچ تحول بنیادی نداشته‌اند.

البته این عقیده شخصی من است. دانش و توانایی افشین قطبی را انکار نمی‌کنم، اما با توجه به مهره‌های پرسپولیس این تیم نمایش خارق‌العاده‌ای در لیگ‌برتر نداشته و نتایجش معمولی است.

این موضوع به خصوص در بازی سرخ‌ها برابر برق شیراز به چشم می‌آمد که آنها عملاً در حمله تاکتیک ویژه‌ای نداشتند. این ضعف به خصوص در بازی‌هایی که حریف با تجمع نفرات در دفاع ظاهر می‌شود، مشهود است.

در مورد دیگر مدعی قهرمانی باید بگویم صباباتری درست از جایی خطرناک می‌شود که آن را زیاد جدی نمی‌گیرند. تیم یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی کسب کرده است. اگرچه آنها فوتبال را با طراوت  بازی نمی‌کنند اما صباباتری یک ویژگی مهم دارد؛ این تیم بازیکنانی فهیم دارد. آنها به مرور در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و فوتبال را با فکر دنبال می‌کنند.

اما در مورد سپاهان باید بگویم آنها خیلی منضبط هستند. حضور عمادرضا در خط حمله و بنگر و عقیلی در دفاع، سپاهان را به تیم خاصی تبدیل کرده است اما در نهایت معتقدم در شرایط فعلی این مدیریت است که می‌تواند شانس تیمش را برای قهرمانی افزایش یا کاهش دهد. تصمیمات به جا و نابجا و همچنین کنترل حاشیه‌ها، اصلی‌ترین کار تیم‌های پشت تیم است.

کد خبر 51681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز