سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حبیب کاشانی از سمت خود استعفا نداده است.

به گزارش ایرنا علی سعیدلو در این باره گفت: بعدازظهر روزگذشته (دوشنبه 27 خرداد) شایعات و اخباری در مورد استعفای کاشانی مدیرعامل این باشگاه مطرح شده است که این مسئله نمی تواند واقعیت داشته باشد، زیرا طبق اساسنامه موسسه، استعفای مدیرعامل می بایست به هیات مدیره تقدیم شود. 

علی سعیدلو روزسه‌شنبه افزود: طبق اساسنامه موسسه، استعفای مدیرعامل می‌بایست به هیات مدیره تقدیم شود، درحالیکه استعفایی ازسوی جناب آقای کاشانی به اینجانب ارائه نشده است.

به گفته وی جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شب گذشته به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های باشگاه برای سه جام آینده برگزار شد.
سعیدلو با تبریک پیروزی تیم استقلال افزود: این پیروزی باعث نشاط و شادابی جوانان در قالب یک رقابت سالم در عرصه ورزشی خواهد شد.

استقلال قهرمان جام حذفی فوتبال ایران

وی همچنین نایب قهرمانی تیم پگاه را به مردم خوب خطه ورزش دوست گیلان تبریک گفت.
سعیدلو اعلام کرد: سیاست های دولت در بحث ورزش در راستای حمایت از تیم هایی است که استعداد مطرح شدن در سطح ملی را درشهرستان ها دارند و دولت تصمیم گرفته است در همه استان ها که د ارای ظرفیت مخصوص در رشته فوتبال را دارا هستند، حداقل یک تیم در سطح مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

رییس هیات مدیره پیروزی افزود: در جلسه گذشته نیز با معرفی آقای کاشانی گزینه نخست سرمربی جناب آقای استیلی برنامه مدون خود را به طور کامل و مشروح ارائه کرد و با توجه به حساسیت، رقابت ها در آینده، این برنامه ها در دست بررسی است.

سعیدلو گفت: بعدازظهر دیروز شایعات و اخباری در مورد استعفای آقای کاشانی مدیرعامل باشگاه مطرح شده است که این مسئله نمی تواند واقعیت داشته باشد، زیرا طبق اساسنامه موسسه، استعفای مدیرعامل می بایست به هیات مدیره تقدیم شود، درحالیکه استعفایی ازسوی جناب آقای کاشانی به اینجانب ارائه نشده است.

سعیدلو همچنین گفت: دراین جلسه تصمیمات مختلف و بررسی های متعددی از جمله بررسی اصلاحات مورد نیاز اساسنامه برای آینده باشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات خوب و امیدوار کننده ای نیز برای تامین منابع مالی باشگاه اتخاذ شد.
وی خاطرنشان کرد: همه این موارد در راستای حرکت سریع و منظم و رو به رشد تیم فوتبال پیروزی موثر خواهد بود.

سعیدلو همچنین یادآور شد: از بحث های دیگر این جلسات ارائه برنامه تامین بازیکنان مطلوب برای باشگاه بود که اقدامات مدیرعامل باشگاه دراین مورد تصویب و مورد تایید قرار گرفت.
وی در پایان گفت: به دلیل بحث های فراوان که باید انجام می شد و در دو جلسه 4 ساعته دیشب ادامه یافت امیدوارم بتوانیم جمع بندی نهایی را به اطلاع علاقه مندان عزیز برسانیم.

کد خبر 55242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز