چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیروزی پرسپولیس در برابر صباباتری و کسب سه امتیاز بازی سپاهان و صنعت نفت توسط سپاهان، تکلیف قهرمانی را به روز آخر لیگ کشاند.

در رقابت‌های هفته سی و سوم تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که جایگاه اول و دوم جدول را در اختیار دارند، حریفان خود را شکست دادند تا نتیجه قهرمانی را در بازی رو در روی روز شنبه ۲۸ اردیبهشت مشخص کنند.

در دیدار پرسپولیس و صباباتری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد محسن خلیلی(۶۲ و ۶۸)، کریم باقری(۲۰) و پژمان نوری (۷۳) برای پرسپولیس گلزنی کردند و غلامرضا رضایی (۴۲) تک گل صباباتری را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس ۵۶ امتیازی شد تا به همراه سپاهان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هفتم باشد. صباباتری هم با این شکست شانس قهرمانی را از دست داد ولی با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

همچنین در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود صنعت نفت آبادان عبور کرد تا همچنان مدعی نخست قهرمانی در لیگ هفتم باشد.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده رحیم رحیمی مقدم بود، احسان حاج صفی در دقایق تلف شده نیمه اول تک گل پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ۵۸ امتیازی شد تا همچنان صدر جدول این مسابقات را از آن خود کند. صنعت نفت آبادان هم با ۳۲ امتیاز و حضور در جایگاه شانزدهم در خطر سقوط به دسته پائین تر قرار دارد.

کد خبر 51917

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز