دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

گروه ورزشی: با پیروزی نیروی زمینی در بازی عقب‌مانده این تیم، شرایط استیل‌آذین برای صعود به بازی‌های پلی‌آف و در نهایت رسیدن به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور سخت‌تر شد.

نیروی زمینی روز یکشنبه با یک گل مقاومت بسیج فارس را مغلوب کرد و با ۳۵ امتیاز در پایان هفته بیستم رقابت‌ها در صدر جدول گروه نخست مسابقات قرار گرفت. تیم پرستاره استیل‌آذین با این نتیجه به مکان سوم جدول سقوط کرد.

این در حالی است که تیم پیام مشهد با یک بازی کمتر و ۳۳ امتیاز در جای دوم قرار دارد و در صورت کسب امتیاز از این مسابقه، پیام هم فاصله بیشتری با تیم علی پروین پیدا می‌کند.

استیل‌آذین با مخارج سنگین و جذب ستاره‌های سرشناس تیم‌های لیگ برتری به دنبال صعود بود اما شرایط این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر سخت شده و حالا سرنوشت صعود به دست دو تیم بالای جدول است.

آخرین امید فرهاد کاظمی تقابل روز جمعه نیروی زمینی و مقاومت است. تساوی در این بازی باز هم استیل‌آذین را از صدرنشینی باز می‌دارد اما تیم سرخپوش می‌تواند به شکست یکی از این دو تیم امیدوار باشد تا جانشین تیم مغلوب در پله دوم جدول شود.

استیل‌آذین با ۳۲ امتیاز در مکان سوم ایستاده و باید به ناکامی رقیبانش در دو هفته باقیمانده امیدوار باشد.

شاگردان فرهاد کاظمی برای زنده نگاه داشتن امیدهای‌شان برای حضور در مرحله پلی‌آف تلاش می‌کنند در حالی که ناکامی این تیم متمول در صعود، احتمالاً شرایط استیل‌آذین را تغییر می‌دهد و ممکن است تحولات زیادی در این مجموعه ایجاد کند.

این تیم روز جمعه در ورزشگاه دستگردی میزبان شموشک نوشهر است که به تازگی و برای فرار از سقوط دوباره بهمن فروتن را روی نیمکت مربیگری‌اش نشانده است.

استیل‌آذین در بازی‌های باقیمانده اجازه هیچ اشتباهی ندارد و باید مترصد امتیاز از دست دادن ۲ تیم دیگر باشد.

کد خبر 50955

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز