همشهری آنلاین: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تکلیفم را با شاه‌حسینی روشن می‌کنم و فدراسیون یا جای من است یا او.

مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با فارس، درباره تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر احضار محسن ترکی اظهار داشت: این کمیته در شرایطی که لیگ برتر فشرده شده است و داوران در این موقعیت نیاز به آرامش دارند، ایجاد تنش می‌کند.

وی افزود: از کسانی که عمر خود را در ورزش سپری کرده‌اند بپرسید که سابقه ندارد کمیته انضباطی در کار داوران دخالت کند؛ مگر قاضی چاقوکشی یا کتک‌کاری کرده که به کمیته انضباطی احضار شود.

رئیس کمیته داوران با بیان اینکه درستی یا نادرستی اقدام شاه‌حسینی را از فیفا استعلام خواهد کرد، گفت: حتما از فیفا بدون اینکه خودم را و شاه‌حسینی را معرفی کنم، می‌پرسم که کمیته انضباطی حق دخالت در کمیته داوران را دارد یا خیر.

عنایت تاکید کرد: نه تنها ترکی در جلسه کمیته انضباطی شرکت نخواهد کرد؛ بلکه اگر آنها هر رایی بدهند، اجرا نمی‌کنیم و به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران در پاسخ به اینکه چرا این مشکل را با کفاشیان مطرح نمی‌کند، اظهار داشت: ایشان که فعلا در مکه به سر می‌برند؛ ولی حتما این قضیه را با مسئولان فدراسیون در میان می‌گذارم. کسی نیست بپرسد آقای شاه حسینی به چه منظور در این شرایط حساس برای داوران تنش ایجاد می‌کند؟

وی افزود: مقامات فدراسیون باید پاسخگویی کارهای ضد داوری کمیته انضباطی باشند. چرا باید یک زیرمجموعه این چنین داوران را سرشکسته کند؟

عنایت اشاره‌ای به تمجید مطبوعات از شاه‌حسینی ‌کرد و گفت: برخی به قدری از احکام انضباطی تعریف کردند که فکر می‌کند چه خبر شده است. او با این تصمیماتش تمام مشکلات حاشیه‌ای فوتبال را حل کرده است؟

رئیس کمیته انضباطی، محسن ترکی، داور دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس را به دلیل برخورد بد با علی دایی به کمیته انضباطی احضار کرده است.

کد خبر 51190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز