همشهری آنلاین : کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال "علی دایی" را به پرداخت جریمه‌ نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که به دلیل اعتراض به داور پس از دیدار با پرسپولیس به کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شده بود و قرار بود شنبه (21 اردیبهشت) در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده و به سوالات اعضای کمیته پاسخ دهد، به طور غیابی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

اعضای کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال روز شنبه در محل این فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در غیاب علی دایی با بررسی اتفاقات دیدار پرسپولیس - سایپا، سرمربی تیم سایپا را به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه‌ نقدی محکوم کردند.

این نشست بدون حضور دایی و عبدالرحمن شاه‌حسینی رییس کمیته‌ انضباطی که به همراه تیم ملی فوتسال در تایلند به سر می‌برد، برگزار شد.

همچنین کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال که محسن قهرمانی را از حضور در یک بازی محروم کرده است، اصرار بر اجرای این رای دارد، این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار تیم‌های صنعت نفت – ذوب آهن در هفته‌ سی و دوم را به قهرمانی سپرده است.

اعضای کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کردند که در صورت عدم اجرای این رای از سوی کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال، مجددا پرونده را رسیدگی و رای جدید صادر خواهند کرد.

کد خبر 51504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز