پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

علی کهن‌نسب: گشتی می‌زنیم در دنیای خبرهای ورزشی نوجوانان.

تیم ملی والیبال نوجوانان آماده حضور در رقابت‌های آسیایی و دانش‌آموزان جهان

26 بازیکن در مرحله ششم اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نوجوانان که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شده است، حضور پیدا کرده‌اند. در این اردو بازیکنان دعوت شده خود را برای شرکت در مسابقه‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و پیکارهای دانش‌آموزان جهان آماده می‌کنند.مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در کشور سریلانکا و رقابت‌های دانش‌آموزان جهان در کالیاری ایتالیا برگزار می‌شود.

بدمینتون‌بازان نوجوان به مسابقه‌های آسیایی اعزام می‌شوند

تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران در رقابت‌های بدمینتون زیر 16سال آسیا که مردادماه سال جاری در یکی از دو کشور مالزی و یا اندونزی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
به همین منظور 15بدمینتون‌باز نوجوان در اردوی متمرکز بدمینتون‌بازان در محل کمپ تیم‌های ملی شرکت کرده اند تا زیر نظر مربی اندونزیایی به تمرین بپردازند و  با آمادگی کامل در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند.

آمادگی تیم ملی واترپلو نوجوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی

تیم ملی واترپلوی نوجوانان برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که مردادماه امسال در ویتنام برگزار می‌شود، آماده می‌شود. 24ورزشکار نوجوان به مدت سه روز زیر نظر «دوان‌کواکویچ»، سرمربی تیم ملی واترپلو در اردوی آماده‌سازی این تیم در استخر مجموعه ورزشی آزادی شرکت کردند. تیم ملی واترپلوی نوجوانان برای اولین‌بار است که در مسابقه‌های آسیایی شرکت می‌کند و این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای کسب تجربه و پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان محسوب می‌شود. مرحله سوم اردوی این تیم خردادماه برگزار می‌شود.

درخشش تکواندو‌کاران نوجوان ایران

تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران با درخشش در مسابقه‌های بین‌المللی تکواندو بحرین با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی این رشته، که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.
تیم تکواندوی نوجوانان ایران در مسابقه‌های بین‌المللی بحرین 4مدال طلا، 3نقره و 2برنز کسب کرد.
میثم باقری، اسماعیل قمی، کاوه بابایی، امیر مظاهری، مهدی نادریان، بهزاد ایلخانی، رضا صفری، ابوالفضل غفوری و آرش مژده مدال‌آوران نوجوان ایران در این مسابقه‌ها بودند.

کد خبر 48596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز