سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

علی کهن نسب: چرخی می‌زنیم در دنیای خبرهای ورزشی.

اولین دوره لیگ برتر ووشو بانوان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، همزمان با برگزاری دومین دوره لیگ برتر ووشو مردان باشگاه‌های ایران، اولین دوره لیگ برتر ووشو بانوان نیز برگزار خواهد شد.
البته زمان برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون هنوز اعلام نشده است.

تکواندوکاهای نوجوان آماده حضور در رقابت‌های جهانی

آخرین اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نوجوانان در خانه تکواندو برگزار شد.
این تیم که قرار است اردیبهشت ماه در مسابقه‌های جهانی ترکیه شرکت کند، بدون حریف تدارکاتی آخرین تمرین های خود را برگزار کرد.

فرجام دانش، سرمربی نوجوانان در این باره گفت: از آنجا که تکواندوکاها محصل هستند، دیگر حریفان تمرین را به اردو دعوت نکردیم. از سوی دیگر حضور آنها یک نوع استرس برای اعضای ثابت ایجاد کرد. البته خود تکواندوکاها نیز انگیزه لازم را برای تمرین جدی نداشتند.
او در باره وضعیت تیم اعزامی گفت: این تیم کاملاً یکدست است و ما به مدال‌آوری در همه وزن ها امیدواریم. پیش از این به وزن های اول و دهم چندان امیدی نداشتیم، ولی عملکرد آنها در بحرین نشان داد که آماده‌اند.
او با اشاره به میزبانی نامناسب ترک‌ها گفت: آنها معمولاً برای نایب قهرمانی با کره‌ای‌ها به توافق می‌رسند و این کار ایران را سخت می کند.

حضور تیم ملی جودو بانوان  در مسابقه‌های آسیایی

پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی جودو بانوان ایران از هفته گذشته در یزد برپا شده است.
علی محمد عزیزی، رئیس هیأت جودو استان یزد ، گفت: در این اردو 21 ورزشکار تمرین های خود را زیر نظر مربیان در مدرسه جودو یزد برگزار می‌کنند که در طول برگزاری اردو مسابقه انتخابی درون اردویی نیز در حال انجام است.
او افزود: تیم ملی جودو بانوان ایران خود را برای شرکت در مسابقه های  قهرمانی آسیا، که هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در شهر «جیجو» کره جنوبی برگزار می‌شود،  آماده می‌کند.

فرنگی کاران نوجوان در اردو

نفرات برتر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به مسابقه های بین‌المللی ترکیه اعزام می‌شوند.
به گفته حسام‌الدین جعفری، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، مسابقه های بین‌المللی ترکیه، 13 اردیبهشت در این کشور آغاز می‌شود.
او هدف از حضور در این رقابت ها را آمادگی نوجوانان ایران برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا، که از چهارم مرداد در کشور ازبکستان برگزار  می‌شود، اعلام کرد. جعفری گفت: از دیگر برنامه‌های فدراسیون کشتی برای آماده‌سازی کشتی‌گیران، شرکت تیم در مسابقه‌های بین‌المللی روز جهانی کودک است که از روز ششم تیرماه در تهران آغاز می‌شود. لازم به ذکر است اردوی دوم کشتی‌گیران از روز 25 خرداد آغاز و تا زمان حضور کشتی‌گیران در مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان آسیا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 48858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز