همشهری آنلاین: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در چهار بیمارستان تهران و اجرای برنامه‌هایی شاد و نشاط‌انگیز به عیادت بچه‌های بیمار و دردمند می‌روند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مربیان باتجربه کانون در روزهای پایانی امسال و در آستانه سال نو برای کودکان خوابیده بر تخت‌های چهار بیمارستان مفید، بهرامی، امام حسین(ع) و علی اصغر(ع) قصه‌گویی می‌کنند، شعر و کتاب می‌خوانند و کاغذ و وسایل نقاشی در اختیار آنها قرار می‌دهند تا احساسات و آرزوهای کودکانه‌شان را به تصویر بکشند.

اجرای نمایش‌های خلاق و محدود عروسکی با استفاده از عروسک‌های نمایشی از دیگر فعالیت‌هایی است که به کاهش دردهای کودکان بیمار در بخش‌های مختلف این بیمارستان به ویژه کودکان بخش‌های سرطانی، عفونی و دیالیز کمک می‌کند.

برنامه عیادت از کودکان بیمار در این چهار بیمارستان تهران توسط مربیان کانون استان تهران از مهر امسال هم‌زمان با روز جهانی کودک آغاز شد و تاکنون این برنامه چهار بار انجام شده است.

مربیان کانون در عین حال هدایایی شامل کتاب و اسباب‌بازی در اختیار کودکان خوابیده بر تخت‌های بیمارستان‌های تهران قرار می‌دهند.

این برنامه که با استقبال کودکان، کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان‌ها و خانواده‌ بچه‌های بیمار روبرو شده است، سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

کد خبر 45693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز