شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تعدادی از اعضای نوقلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استعدادهای ادبی خود را در یازدهمین شب شعر و داستان مرکز آفرینش‌های ادبی استان تهران به نمایش می‌گذارند.

به گزارش روابط عمومی کانون، در این شب شعر و داستان نزدیک به یکصد کودک و نوجوان حضور دارند و تعدادی از این اعضاء برگزیده روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند ساعت 15 تا 17 آثار خود را در معرض نقد و داوری کارشناسان ادبی قرار می‌دهند.

قرار است در این برنامه که در مجتمع آفرینش‌ کانون استان تهران مابین فلکه سوم و چهارم تهران‌پارس برگزار می‌شود، حمید هنرجو، حمیدرضا شکارسری و شهرام شفیعی، نوشته‌های کودکان و نوجوانان را نقد و بررسی کنند.

همچنین یک سال فعالیت ادبی این برگزیدگان در قالب جزوه‌ای با نام آهنگ بهاران منتشر شده است که این آثار در اختیار حاضران در برنامه قرار خواهد گرفت.

پایان یازدهمین شب شعر و داستان مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران نیز با اهدای جوایزی به برترین شاعران و داستان‌نویسان کودک و نوجوان همراه خواهد بود.

 گفتنی است این اعضاء از میان صدها کودک و نوجوان عضو کلاس‌ها، کارگاه‌ها و انجمن‌های ادبی کانون در استان تهران طی یک سال فعالیت در کتابخانه‌های کانون انتخاب شده‌اند.

کد خبر 45547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز