یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس به لطف پیروزی پاس در برابر سپاهان و دو گلی که نیکبخت و بادامکی به فجر مقاومت زدند دوباره صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور شد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور یکشنبه 12 اسفند دو بازی در همدان و شیراز برگزار شد که در آنها تیم پاس همدان در خانه موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد سپاهان عبور کند و پرسپولیس در شیراز با نتیجه 2 بر صفر مقاومت سپاسی شیراز را از پیش رو برداشت.

تا پیش از برگزاری این دو بازی همزمان سپاهان با 39 امتیاز صدنشین لیگ برتر بود و پرسپولیس با 37 امتیاز در رده دوم جدول جا گرفته بود. اما با توجه به نتایج روز آخر هفته بیست و سوم پرسپولیس تهران که صدنشینی را با توجه به تجدید نظر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد رای انضباطی تیم سپاهان از دست داده بود [بیشتر] دوباره به صدر بازگشت.

در دیدار پرسپولیس و مقاومت شهید سپاسی که قضاوت آن برعهده محسن قهرمانی بود، علیرضا واحدی نیکبخت (39) و حسین بادامکی (49) گلهای تیم فوتبال پرسپولیس را به ثمر رساندند تا این تیم  با 40 امتیاز به صدرجدول رده بندی رقابت های لیگ برتر بازگردد. در این دیدار حسن رودباریان بارها با واکنش‌های عالی مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

در بازی سپاهان و پاس ابوجا (10) و (17) و محمد علوی (3) گلهای تیم فوتبال پاس همدان را به ثمر رساندند و محسن بنگر در دقیقه 41 برای تیم سپاهان گلزنی کرد.

در پایان دیدارهای عصر شنبه تیم فوتبال پرسپولیس تهران با 40 امتیاز به صدرجدول بازگشت و تیم های سپاهان با 39 و صباباتری با 38 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین پاس همدان با 29 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت سایپا به رده نهم صعود کرد و مقاومت سپاسی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 2- به رده یازدهم سقوط کرد.

کد خبر 45611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز