جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

همشهری‌‌آنلاین: پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر استقلال اهواز متحمل شکستی سنگین شد.

در آخرین دیدار برگزار شده از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم فوتبال استقلال اهواز موفق شد در ورزشگاه خانگی با نتیجه 4 بر یک برابر پرسپولیس تهران به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که با قضاوت محسن قهرمانی و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، روح الله بیگدلی در دقیقه (40)، مصطفی بیژنی(49)، رضا طاهری (65) و محمد فعال (92) گل‌های برتری استقلال اهواز را به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 93 توسط فرزاد آشوبی به ثمر رسید.

همچنین در دقیقه 51 این دیدار و پس از خطای مصطفی حقی‌پور روی حسین کعبی و حرکت غیر ورزشی این بازیکن، محسن قهرمانی هر دوی این بازیکنان را از زمین مسابقه اخراج کرد.

با این پیروزی شاگردان مجید جلالی ( استقلال اهواز) 40 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پاس همدان به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کردند. پرسپولیس هم با 42 امتیاز قبلی به رده سوم جدول سقوط کرد.

پس از باخت استقلال تهران مقابل پگاه گیلان که عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران رقم خورد، پرسپولیس نیز با همان نتیجه مشابه 4 بر 1 مغلوب استقلال اهواز شد.

چهار تیم اول جدول رده بندی:

1- سپاهان 46 امتیاز
2- صباباتری 45 امتیاز 
3- پرسپولیس 42 امتیاز
4 - استقلال اهواز 40 امتیاز

چهار تیم آخر جدول رده بندی:

15- پیکان تهران 30 امتیاز
16- صنعت نفت آبادان 27 امتیاز( یک بازی کمتر)
17- پگاه گیلان 26 امتیاز
18- شیرین فراز کرمانشاه 20 امتیاز 

کد خبر 48401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز