ناصر قراگزلو: پگاه در دیدار قبلی‌اش مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید تا نگاه‌ها بار دیگر به سوی این تیم جلب شود.

 اما حضور در انتهای جدول به همراه شیرین‌فراز و کابوس سقوط موضوعی است که یک لحظه دست‌نشان و شاگردانش را رها نمی‌کند. دست‌نشان اما به صورت خاصی در رابطه با دیدار حساس تیمش مقابل استقلال صحبت می‌کند. او می‌گوید: «فیروز کریمی یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران است. بردن استقلال یک طرف و لذت شکست کریمی یک طرف دیگر.»

  • خوشبین‌ترین هواداران پگاه هم تقریباً از باقی ماندن تیم‌شان در لیگ‌برتر ناامید شدند.

اصلاً اینطور نیست. بعد از برد ذوب‌آهن آنها بار دیگر پگاه را باور کردند و در انتظار روزهای بهتر تیم‌شان هستند.

  • بعد از بردن پرسپولیس گفته شد که تیم شما اوج می‌گیرد اما نتیجه تقریباً معکوسی به دست آمد.

نه، مطمئن باشید از تجربه قبلی‌مان استفاده خواهیم کرد و بعد از بردن ذوب‌آهن، اجازه نخواهیم داد شرایط و روند بد قبلی در تیم ما حاکم شود.

  • اما ظاهراً قادر به شکست استقلال در تهران نیستید.

تیم ما در چند بازی از جمله دیدار با پرسپولیس، ثابت کرد توان کارهای بزرگ را دارد هرچند که امیدواریم در هفته‌های باقیمانده روی بد سکه خودش را به ما نشان ندهد.

  • قدرت فعلی پگاه به هیچ‌وجه با استقلال برابری نمی‌کند.

در چند روز اخیر تلاش کردم تا بازیکنان‌مان گذشته بد و نتایج غیرقابل قبول قبلی را فراموش کنند و مطمئن باشید بازیکنان ما با این ذهنیت به مصاف استقلال می‌روند. ضمناً یک نکته را در مورد خود بگویم که من جرأت و شهامت بردن استقلال حتی در تهران و مقابل دیدگان هوادارانش را دارم. بعد از 4 ماه کار با پگاه این توقع از تیمی که با آن زندگی می‌کنم، انتظار زیادی نیست.

  • قادر به بردن استقلال کریمی هستید؟

برای من بردن استقلال یک طرف و لذت شکست فیروز کریمی طرف دیگر قرار دارد، موضوعی که مرا به برد استقلال سخت امیدوار کرده است. برای این مهم انگیزه زیادی دارم.

  • چرا شکست کریمی برای شما لذت خاصی دارد؟

اگر صحبت از بردن استقلال تحت هدایت کریمی می‌کنم به این دلیل است که قصد دارم ثابت کنم دست‌نشان نیز نسبت به گذشته‌اش عوض شده و پیشرفت کرده است اما اعتراف می‌کنم که همیشه دوست دارم از کریمی چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

  • اما به نظر می‌رسد تیم شما سقوط را پذیرفته است.

ما تمام توان‌مان را به کار گرفته‌ایم تا این بیماری سرطان‌گونه را از تیم‌ دور کنیم و  تا حدودی هم در کارمان موفق بوده‌ایم.

  • فکر می‌کنید در بازی‌های باقی‌مانده، بیش از همه به چه چیزی نیاز دارید؟

در فوتبال باید واقع‌بینانه فکر کرد. تیم ما در حالی که می‌توانست پیکان و مقاومت را با 7 یا 8 گل شکست دهد مقابل آنها نتیجه لازم را نگرفت. فوتبال با یک سری از آرزوها در هم آمیخته است اما من فعلاً به شانس به عنوان مهمترین مسئله نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم من در بازی‌های آینده فقط باید به دنبال شانس بگردم. شانس گمشده اصلی من و تیمم در بازی‌های قبلی بوده، بنابراین در بازی‌های آینده باید به دنبال آن باشم.

  • تیم فعلی استقلال را چگونه می‌بینید؟

استقلال تیم خوبی است که از کادرفنی کاربلدی نیز بهره می‌برد اما به اعتقاد من اتکای استقلال بیشتر بر روی توانایی و خلاقیت بازیکنان تکنیکی آن است. به نظر من بازیکنان این تیم مکمل خوبی برای یکدیگر نیستند و به عبارتی جنس این تیم چندان با یکدیگر جور نیست.

کد خبر 48479

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز