جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی در مقابل تیم پگاه گیلان، با نتیجه 4 بر یک بازی را واگذار کرد.

دیدار تیم های استقلال تهران و پگاه گیلان در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر با شکست سنگین شاگردان کریمی در ورزشگاه آزادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مهم از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 4 بر یک مغلوب پگاه گیلان شد.

برپایه این گزارش، در این دیدار که از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مجتبی جباری (بازیکن استقلال) در دقیقه 40 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم این استقلال بود که برای رسیدن به گل نبض بازی را در اختیار گرفت و بارها تا پشت محوطه جریمه پگاه پیش رفت اما نتوانست از این موقعیت‌ها برای رسیدن به گل استفاده کند. استقلال تنها یک بار توانست در دقیقه 51 توسط آرش برهانی از روی نقطه پنالتی به گل برسد.

گل‌های تیم فوتبال پگاه گیلان را افشین چاووشی دقایق 48 و 60 و محمدرضا مهدوی دقیقه 87 وارد دروازه استقلال کردند تا این تیم سنگین ترین شکست این فصل استقلال را رقم بزند.

استقلال با این شکست همچنان 36 امتیازی باقی ماند و پگاه نیز با 28 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

کد خبر 48382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز