پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربیان پرسپولیس و استقلال تهران دربی 4 را تحلیل کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: باید مقابل این تیم به برتری دست می یافتیم. 
او در جمع خبرنگاران افزود: تیم پیروزی تمرکز لازم را برای برتری مقابل استقلال تهران نداشت و با گل زودهنگامی که دریافت کرد، نتوانست به هدفش که کسب سه امتیاز است دست پیدا کند.

قطبی اظهار داشت: با این حال، پیروزی توانست واکنش خوبی به این گل داشته باشد و در فاصله دقایق 4 تا 28 یکی از بهترین بازی‌ها را به‌نمایش گذاشت و گل‌خورده را جبران کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی از گل محسن خلیلی به عنوان یک گل بین‌المللی یاد کرد و افزود: کریم باقری در این صحنه بسیار استادانه عمل کرد و و موفق شد پاس خوبی را برای خلیلی ارسال کند که او هم در اوج خونسردی ضربه زیبایی را به توپ زد و بازی را به تساوی کشاند.

افشین قطبی با انتقاد از عملکرد داور اسپانیایی شهرآورد شصت و چهارم گفت: برای من عجیب و غریب بود که داور دو صحنه مشکوک پنالتی روی کعبی و نیکبخت واحدی را نگرفت.

وی گفت: معتقدم روی کعبی خطای پنالتی صورت گرفت اما داور به راحتی از این صحنه گذشت تا همین توپ در برگشت منجر به خطای باقری روی روانخواه و اخراج این بازیکن شد.

قطبی افزود: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم، با این حال هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل داریم و می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی اظهار داشت: تا پایان این رقابت های 24 امتیاز باقی است و می توانیم بازهم به قهرمانی فکر کنیم.

برای کسب برتری به میدان آمده بودیم
اما سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران هم گفت: کسب تساوی و باخت برای تیم ما فرقی نداشت زیرا برای کسب برتری به میدان آمده بودیم. 
  
به گزارش واحد مرکزی خبر، فیروز کریمی در جمع خبرنگاران افزود: البته امتیاز این دیدار برای دو تیم راضی کننده نبود.

وی اظهار داشت:‌ به نظر من دو تیم در این بازی فوتبال زیبا و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و این بازی یکی از معدود دیدارهایی بود که دو تیم بدون ترس از شکست بازی کردند.

کریمی افزود: در این دیدار به هر سه امتیاز بازی نیاز داشتیم و به همین خاطر از ابتدا با تفکر پیروزی وارد زمین شدیم اما نتوانستیم از موقعیت هایی که بدست آوردیم برای پیروزی استفاده کنیم.

کریمی گفت:‌ تصور می کنم در این دیدار هر دو تیم خالق صحنه‌های زیبایی بودند و برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند اما شرایط بازی نشان داد که این تساوی عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد داور اسپانیایی این دیدار گفت: این داور قضاوت خوبی داشت اما در ایران داورانی داریم که بهتر از این داور اسپانیایی قضاوت می‌کنند.

فیروز کریمی در پایان به اخراج دو بازیکن از استقلال تهران و پیروزی اشاره کرد و گفت: پس از اخراج باقری ما می‌توانستیم با افزایش حملات به گل برتری دست پیدا کنیم اما اخراج کوشکی برنامه‌هایمان را برهم ریخت و بر عملکرد دو تیم نیز تاثیر منفی گذاشت.

وی همچنین درباره آسیب دیدگی پای خود هم مدعی شد: فرستادگان افشین قطبی مرا چشم زدند

کد خبر 47579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز