دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۲
۰ نفر

گروه ورزشی- کریم اعظمی: گلایه‌های مجید جلالی از سختی‌های کار کردن در استقلال اهواز.

مشکلات مالی استقلال اهواز بازیکنان این تیم را از لحاظ روحی در وضعیتی بحرانی  قرار داده است، تا جایی که مجید جلالی پس از باخت به سپاهان در مهمترین قسمت حرف‌هایش گفت: ‌«در درونم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنم و هیچکس از دردهای من باخبر نیست.» آقامجید برای قهرمانی به استقلال اهواز آمد ولی مشکلات به‌وجود آمده و  بروز اختلاف بین او و مدیران باشگاه، این تیم را از روزهای خوبش دور کرده است.

احتمال جدایی از استقلال اهواز
اکثر مربیان معتقدند که کار کردن در اهواز سخت است ولی جلالی هیچ‌وقت پیش‌بینی نمی‌کرد که با این مشکلات مواجه شود. با توجه به شرایط حساس استقلال اهواز، جلالی تمایلی ندارد در مورد مشکلات این تیم صحبت کند ولی او با شفیع‌زاده‌ها اختلاف دارد و بعید به نظر می‌رسد فصل آینده در اهواز بماند. اکثر بازیکنان از شرایطی که در این تیم دارند، راضی نیستند و در این میان کاری هم از دست جلالی ساخته نیست. او مجبور به تحمل این شرایط است تا فصل به پایان برسد، شاید این آخرین هفته‌های همکاری جلالی و این باشگاه اهوازی باشد.

  • از بازی با سپاهان  شروع کنیم که کسب 3 امتیاز بهترین فرصت برای شما بود تا خودتان را به عنوان یک مدعی جدی مطرح کنید.

در این بازی 6 بازیکن اصلی‌مان یعنی سرآبادانی، حمیدی، ماهینی، رمضانی، بابایی و کمایی را در اختیار نداشتیم و با سختی‌های زیادی مقابل سپاهان قرار گرفتیم. در ضمن نمی‌توانم در مورد خیلی از مشکلاتی که قبل از این مسابقه داشتیم، حرف بزنم. فقط نتیجه برای من راضی‌کننده نبود، چون تیم ما خیلی بهتر از حریف بازی کرد و سپاهان در بیشتر لحظات مسابقه تحت‌تأثیر عملکرد ما قرار داشت.

  • یعنی استقلال اهواز مستحق برد بود؟

بله، حتی مسئولان و طرفداران سپاهان هم این موضوع را تأیید کردند که ما  خیلی از آنها بهتر بازی کردیم و نیمه دوم شاهد بازی یکطرفه بودیم.

  • شما  بعد از بازی با ناراحتی زیادی از مشکلات موجود در تیم صحبت کردید. امکان دارد که موضوع را کمی شفاف‌تر بیان کنید؟

تیم ما در حال حاضر شرایط بسیار حساسی دارد و نمی‌خواهم در این وضعیت حرفی بزنم که کار سخت‌تر شود.

  • گویا اختلاف شما با مسئولان باشگاه خیلی جدی شده است.

حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اجازه بدهید که الان صحبتی نکنم.  شاگردان من مشکلات زیادی دارند و ذهن آنها آشفته و نگران است. فقط از خدا می‌خواهم که در این شرایط سخت کمکم کند.

  • مشکلات مالی استقلال اهواز به اوج رسیده که این موضوع حاشیه‌های دیگری را هم به همراه می‌آورد. این وضعیت باعث زمین خوردن تیم نمی‌شود؟

تا روزی که هستم با تمام وجود کار می‌کنم و نمی‌گذارم این مشکلات تأثیر منفی در روند تیم داشته باشد. من با هدف‌های بزرگی اینجا آمدم و می‌دانستم استقلال اهواز پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی دارد.

  • به نظر شما استقلال اهواز هنوز یک مدعی جدی است؟

خیلی زودتر از اینها باید مدعی اول می‌شدیم ولی برای رسیدن به موفقیت فاکتورهای زیادی لازم است. به عنوان یک مربی فقط تا یک اندازه می‌توانم مؤثر باشم و خیلی از چیزها  به من مربوط نمی‌شود.

  • منظور شما این است که شانسی برای قهرمانی ندارید؟

اگر مشکلات ما حل شود می‌توانیم مدعی باشیم ولی فعلاً که اتفاق خاصی نیفتاده و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنیم. در بازی با سپاهان 6 بازیکنم را در اختیار نداشتم که این اتفاق ساده‌ای نیست. می‌دانم که درد تیم چیست، ولی دستم بسته است.
الان مثل پزشکی هستم که درد بیمارش را می‌داند ولی دارو برای درمان آن ندارد.

  • به نظر می‌رسد تمامی مشکلات بعد از جدایی میلاد میداودی به وجود آمد.

شما  وقتی هدفی را برای خودتان تعریف می‌کنید احتیاج به وسیله دارید، نه اینکه دست‌تان را خالی کنند. به عنوان مثال پرسپولیس که با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان نیم‌فصل اول شد برای نیم‌فصل دوم چند بازیکن جدید گرفت ولی عکس این اتفاق برای ما افتاد.

  • بهتر نیست که برای برطرف کردن این  مشکلات یا بیشتر نشدن آن با مسئولان باشگاه جلسه‌ای داشته باشید؟

چند بار این کار را انجام دادم ولی شرایط تغییری نکرد، البته باز هم تلاش خود را می‌کنم.

  • برای بازی با پرسپولیس سعید رمضانی و بابایی به تمرینات باز نمی‌گردند؟

خیر، آنها به دلیل مشکلات مالی تمرینات تیم را ترک کرده‌اند.

باید پرسپولیس را ببریم

در این شرایط بحرانی، شکست دادن پرسپولیس می‌تواند اوضاع را کمی برای جلالی و تیمش آرام کند. سرمربی اهوازی‌ها در خصوص این بازی حساس به همشهری می‌گوید: «ما به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و بازیکنان ما انگیزه بسیار بالایی دارند تا از این دیدار برنده بیرون بیایند. در این چند روز با تک‌تک بازیکنان صحبت کرده‌ام و آنها می‌دانند که این بازی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.»

کد خبر 48026

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز