سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام باشگاه استقلال گفت: در صورتی که فدراسیون با درخواست ما مخالفت کند، مقابل سپاهان بازی نمی‌کنیم.

کامران منزوی در گفتگو با فارس، درباره اعتراض استقلال به برگزاری بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت: اعتراض ما به سازمان لیگ ربطی به تاریخ برگزاری بازی‌های پرسپولیس نداشت. حرف ما این است که چرا باید در یک فاصله زمانی کوتاه دو‌ دیدار کنیم.

وی افزود: زمانی که سازمان لیگ برنامه را اعلام کرد، با فتح‌ا...زاده تماس گرفتیم. باوجود حضور ایشان در هیئت رئیسه فدراسیون، با این برنامه مخالفیم و از او کسب تکلیف کردیم.
منزوی اظهار داشت: فتح‌ا...زاده هم به ما گفت که اگرچه عضو هیئت رئیسه است؛ اما وامدار هواداران استقلال بوده و هر تصمیمی که به سود است، گرفته شود.

قائم مقام استقلال عنوان کرد: این صحبت برای کسانی که قصد دارند حضور ایشان در هیئت رئیسه و باشگاه را تضعیف کنند، هشداری است که دنبال حاشیه نباشند.

وی ادامه داد: استقلال در کورس قهرمانی است و دلیلی ندارد در دو فاصله زمانی اندک، با دو تیم مدعی روبرو شود.

بازی پرسپولیس در 10 فروردین ماه مقابل ذوب آهن هم عادلانه نیست چون دو تیم یازدهم را باید استراحت کنند. روز سیزدهم هم که همه جا شلوغ است. در واقع، تنها روز تمرین 12 فروردین ماه است.

منزوی تصریح کرد:‌ به فدراسیون پیشنهاد دادیم که دیدارهای 10 فروردین را به تعویق بیندازد یا تاریخ دربی را 17 فروردین ماه قرار دهند. فتح‌ا...زاده این اختیار را به ما داده که اگر با درخواستمان موافقت نشد، بازی نکنیم.

کد خبر 46255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز