چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: بازی رفت استقلال و ابومسلم در ورزشگاه آزادی با تساوی خاتمه یافت. دیداری که حجازی سرمربی استقلال بود و پرویز مظلومی بر روی نیمکت ابومسلم حضور داشت.

پس از برکناری حجازی از سمت سرمربیگری استقلال، این بار دو تیم با تفکرات فیروز کریمی و مظلومی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرویز مظلومی سرمربی ابومسلم در این گفت‌وگو درخصوص دیدار با استقلال به سئوالات پاسخ داد.

  • برای شما رویارویی با استقلال این بار چه حس خاصی دارد؟

احساس خاصی ندارم. همیشه برروی نیمکت هر تیمی که باشم تمام تلاشم را برای پیروزی انجام می‌دهم. مطمئن باشید حضور ۲۵ ساله من به عنوان بازیکن یا مربی در استقلال باعث نمی‌شود که از تمام توانم برای پیروزی مقابل این تیم بهره نگیرم. معمولاً همراه با هر تیمی رودرروی استقلال قرار گرفتم، نتایج خوبی کسب کرده‌ام. به هرحال کار حرفه‌ای ایجاب می‌کند که با صداقت کار کنم.

  • کنار گذاشتن حجازی و مسائل اخیر به وجود آمده در استقلال، تأثیری بر روی دیدارتان با این تیم دارد؟

به نظرم این موضوع هیچ تأثیری در بازی ما ندارد. شاید اگر حجازی هم حضور داشت اصلاً با استقلال به مشهد نمی‌آمد. ضمن اینکه مسئول فنی استقلال، فیروز کریمی است و تفکرات حاکم بر این تیم هیچ تغییری نکرده است.

  • نظر شما در رابطه با برکناری محترمانه حجازی چیست؟

برای من به عنوان سرمربی ابومسلم مهم نیست که چه کسی روی نیمکت استقلال می‌نشیند. در هر صورت در مورد تصمیماتی که در استقلال گرفته می‌شود دخالت نمی‌کنم اما معتقدم در هر حالتی باید جایگاه ناصر حجازی در این تیم حفظ شود.

  • در ابتدای فصل قرار بود مظلومی سرمربی استقلال شود اما نهایتاً حجازی بر روی نیمکت این تیم نشست. این موضوع دیدار آینده را برای شما حساس نکرده است؟

اصلاً حساس نشده‌ام. انگیزه من «انگیزه شکست» استقلال است و این دیدار برای من به عنوان سرمربی ابومسلم حساسیتی ندارد.

  • برخی‌ معتقدند مظلومی گزینه مناسبی برای مربیگری استقلال بود. نمی‌خواهید آن را به مسئولان فعلی این تیم ثابت کنید؟

دنبال ثابت کردن چیزی نیستم. فکر می‌کنم کارنامه و سوابق من برای فوتبالی‌ها کاملاً روشن است البته باید اعتراف کنم همیشه در کارم تنها بودم و هیچ وقت دست‌هایی نبوده که مرا به جایگاه خاصی در فوتبال برساند، چون اعتقاد دارم کسی هست که همیشه دست مرا در زندگی ورزشی و شخصی‌ام می‌گیرد .

  • چرا این قدر با گلایه صحبت می‌کنید؟

از کسی گلایه ندارم اما تنها پشتیبان من در عرصه فوتبال منصور پورحیدری بوده است اما از آنجا که ایشان دوست ندارد به خاطر حمایت از من حرف و حدیثی پیش بیاید، حتی در حساس‌ترین لحظات تصمیم‌گیری هم به من رأی ندادند، به همان دلایلی که برای شما توضیح دادم.

این اتفاق حتی در ابتدای فصل هم برای من افتاد و در شرایطی که برای مربیگری استقلال رأی‌گیری صورت می‌گرفت، منصورخان به شخص دیگری رأی داد.

  • استقلال با نتیجه سنگین 4 بر یک به پگاه باخت. ابومسلم هم می‌تواند شکست سنگین دیگری را به این تیم تحمیل کند؟

به نظر من استقلال به لحاظ موقعیت‌های گل و سایر مسائل فوتبالی نسبت به پگاه برتری داشت. به اعتقاد من بازی با پگاه و نتیجه به دست آمده یک اتفاق بود، اتفاقی که شاید برای استقلال تکرار نشود. بنابراین نباید توقع داشت این تیم در هر بازی با نتیجه پرگل بازی را به حریفش واگذار کند.

  • ابومسلم در نیم‌فصل دوم دچار افت شده است. چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت فعلی‌ تیم‌تان دارید؟

تیم ما در نیم‌فصل دوم افت نکرده است. ابومسلم در ابتدای نیم‌فصل دوم از 4 بازی 10 امتیاز به دست آورد اما به هرحال در ۳ بازی آخرمان با مشکلاتی مواجه بودیم و نتایج خوبی نگرفته‌ایم. مطمئن هستم این افت تیم به زودی پایان خواهد یافت.

کد خبر 49019

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز