شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

کریم اعظمی: پرویز مظلومی زودتر از حد تصور توانست نسبتاً از پس خاطره اکبر میثاقیان و خداداد عزیزی، در ذهن طرفداران ابومسلم بربیاید تا در بین مشهدی‌ها تبدیل به یک چهره محبوب شود.

هرچند خداداد و میثاقیان در مشهد هنوز طرفداران خاص خودشان را دارند، ولی روی سکوها مدت‌هاست که فقط اسم مظلومی شنیده می‌شود. البته خداداد به اندازه‌ای محبوبیت دارد که به این سادگی‌ها فراموش نشود.

جدایی خداداد از ابومسلم، مسئولان این باشگاه را تحت فشار قرار داد تا شرایط را برای بازگشت میثاقیان فراهم کنند که در این جریان لیدرهای ابومسلم محرک اصلی بودند ولی انتخاب مدیرعامل باشگاه، مظلومی بود و حالا این آرزوی فوتبال‌دوستان مشهدی است که او قراردادش را برای فصل آینده تمدید کند.

  • خبری از میثاقیان و خداداد نیست شما زمانی هدایت ابومسلم را برعهده گرفتید که تماشاگران تیم یا طرفدار خداداد بودند یا میثاقیان. این فضا شما را برای انتخاب ابومسلم دچار تردید نکرد؟

این شرایط را دقیقاً مورد بررسی قرار دادم و در مورد آن فکر کردم ولی هیچ ترسی نداشتم، ‌البته شاید به نوعی ریسک کردم. به هرحال میثاقیان و خداداد برای ابومسلم زحمت کشیدند و چهره‌های محبوبی هستند ولی من که می‌دانستم در نهایت موفق می‌شوم.

  • الان هم احساس می‌کنید که در بین طرفداران ابومسلم بعضی خواهان بازگشت خداداد یا میثاقیان باشند؟

زیاد دوست ندارم در این مورد حرف بزنم. در ضمن تماشاگران ابومسلم لطف زیادی به من دارند و هیچ وقت تیم را تنها نمی‌گذارند. من هم در این مدت ندیدم که میثاقیان و خداداد تشویق شوند. به نظر من، موفقیت ابومسلم برای آنها از همه چیز مهمتر است.

  • به نظر می‌رسد در حال حاضر در بین مشهدی‌ها تبدیل به یک مربی محبوب شده‌اید و آنها می‌خواهند که فصل بعد هم در این تیم حضور داشته باشید.

من هم جو ابومسلم و طرفداران تیم را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد، در این تیم می‌مانم.

  • فکر می‌کنید در پایان فصل در چه جایگاهی قرار بگیرید؟

روزهای‌ اولی که در کنار تیم بودم همه فقط می‌خواستند که جلوی سقوط ابومسلم را بگیرم ولی حالا توقعات بی‌نهایت بالا رفته و برای هیچکس قابل هضم نیست که حتی یک بازی را مساوی کنیم. قرارگرفتن بین 5 تیم اول برای ما خوب است و تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را از بازی‌های باقیمانده بگیریم.

  • شکست دادن استقلال برای شما چه حسی داشت؟

سال‌ها با این تیم زندگی کردم و لذتی برایم نداشت، فقط به خاطر ابومسلم خوشحال بودم.

جالب اینجاست که شما قبل از بازی هم گفته بودید که استقلال نباید در مشهد به فکر امتیاز گرفتن باشد.

بله، این را گفتم چون به حرفم اعتقاد داشتم. در این بازی تمامی تاکتیک‌های حریف را خنثی کردیم و همه دیدند که مستحق برد بودیم. البته قبول دارم در لحظاتی دفاع کردیم ولی این طبیعی بود، چون استقلال برای جبران گل خورده بی‌محابا حمله می‌کرد.

  • از اینکه استقلال به چنین روزی افتاد، چه احساسی دارید؟

همه مرا به عنوان یک استقلالی می‌شناسند. وقتی هم این تیم می‌بازد، به من تسلیت می‌گویند. فقط می‌توانم اظهار تأسف کنم و حرف خاصی هم ندارم. به هرحال تیم مدیر و سرمربی دارد و خودشان می‌دانند که مشکلات را چگونه برطرف کنند.

  • به این فکر نمی‌کنید که یک روز سرمربی استقلال شوید؟

هر وقت احتیاج بود دنبال من هم می‌آیند. همه استقلالی‌ها می‌دانند که برای رسیدن به پست و جایگاه دنبال رابطه نیستم و تعصبم را هم به این تیم نشان دادم.

  • به نظر شما اخراج کریمی راهکار مناسبی است تا تیم از این شرایط خارج شود؟

فعلاً که جام حذفی در پیش است و بهتر است تصمیم جدیدی نگیرند تا تکلیف تیم در این جام مشخص شود.

ماندنم در ابومسلم قطعی نیست

مسئولان باشگاه ابومسلم در تلاش هستند تا قرارداد مظلومی را تمدید کنند ولی او هنوز پاسخ نهایی‌اش را نداده است.

مظلومی که در حال حاضر سختی‌های دوری از تهران را تحمل می‌کند، باید خانواده‌اش را برای آمدن به مشهد راضی کند.

او می‌گوید: «به هرحال شرایط خانوادگی‌ام مهم است، من هم آدمی نیستم که بعد از هر بازی بلیت بگیرم و به تهران بیایم.

برای ماندن در مشهد باید خانواده‌ام نیز راضی باشند، به همین دلیل است که می‌گویم ماندنم در ابومسلم قطعی نیست. البته جو این تیم را دوست دارم و تلاش می‌کنم شرایط را برای ماندنم مهیا کنم.»

مظلومی به پیشنهاد دیگر تیم‌ها اشاره می‌کند: «اصلاً اهل بازارگرمی نیستم ولی خود مسئولان ابومسلم هم می‌دانند که از چند تیم پیشنهاد دارم و حتی از من برنامه خواسته‌اند. اولویت اول من برای سال آینده ابومسلم است ولی بعد از پایان مسابقات تصمیم می‌گیرم.»

کد خبر 49252

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز