همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای کسب هر سه امتیاز در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران گفت: تمرینات‌مان را پس از شش روز تعطیلی از سوم فروردین آغاز کرده‌ایم و آماده می‌شویم تا بازی بسیار خوبی را برابر پرسپولیس انجام دهیم. این دیدار برای ما و پرسپولیس جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. در هر صورت آخرین اطلاعات‌مان را درباره‌ی پرسپولیس جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانیم با قدرت هر چه تمام‌تر به مصاف پرسپولیس برویم.

وی درباره‌ی اظهارات قطبی که شش امتیاز بازی مقابل ذوب‌آهن و استقلال تهران را نشان دهندهی قهرمانی پرسپولیس دانسته بود، نیز اظهار کرد: قطبی زیاد صحبت می‌کند اما هر دیدار در لیگ حساسیت مخصوص به خود را دارد و قابل پیش بینی نیست. ما بسیار حسابگرانه برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می‌شویم و قصد داریم این تیم را در اصفهان شکست دهیم. خوشبختانه هیچ مشکل خاصی نیز از نظر مصدومیت یا محرومیت بازیکنان نداریم.

ذوالفقارنسب خاطر نشان کرد: نمی‌دانم که در دیدار مقابل ذوب‌آهن بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به میدان می‌آیند یا خیر. در هر صورت ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز اهمیت بسیاری دارد.

وی در پایان درباره‌ی تیم ملی ایران نیز گفت: پس از انجام یک بازی ناموفق برابر بحرین و اشکالات بسیاری که در تیم ملی دیدم، امیدوارم که بتوانیم در برابر کویت پیروز شویم چرا که به سه امتیاز بازی نیاز بسیاری داریم.

کد خبر 47105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز