همشهری آنلاین: تیم پرسپولیس تهران با تساوی مقابل پاس جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. مس کرمان نیز با پیروزی در این هفته خود را به جمع تیم‌های بالای جدول رساند.

هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات لیگ برتر با خوش‌اقبالی تیم پرسپولیس همراه بود.

یکشنبه (19 اسفند) تیم‌های پرسپولیس و پاس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه 88 بازی تیم پاس صاحب یک پنالتی شد که اکبری، بازیکن این تیم توپ را به تیر دروازه زد. تصاویر تلویزیونی نشانگر آن بود که توپ بعد از برخورد با تیر وارد دروازه پرسپولیس شد.

داور بازی در ابتدا این توپ را گل اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک داور از نظر خود برگشت و به این ترتیب بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در پایان بازی افشین قطبی در خصوص این دیدار گفت که تیم‌اش دچار یک مشکل اساسی شده است. وی گفت ، مدتی است که بازیکنانش در دقایق اولیه بازی تنها نظاره‌گر هستند و پس از آنکه گلی دریافت می‌کنند تازه متمرکز می‌شوند. وی گفت که بازیکنان پرسپولیس عملا حدود 55 دقیقه فوتبال بازی می کنند و او باید این نقیصه را رفع کند.

وینگو بگوویچ، مربی پاس نیز از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد. وی گفت که نیمه اول کاملا در اختیار تیم پاس بود اما پرسپولیس در نیمه دوم به گونه‌ای حمله کرد که بازیکنانش به رغم دستور اکید وی مجبور به بازی دفاعی شدند.

در این بازی قطبی برای نخستین بار در خصوص داوری لب به اعتراض گشود و داوری این بازی را ضعیف عنوان کرد.

پیروزی دیگر برای مس

در این روز همچنین تیم فوتبال مس کرمان توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم شیرین فراز کرمانشاه بگذرد. مس با پیروزی در این بازی 31 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

شیرین فراز نیز که اخیرا دچار بحران شده همچنان با 18 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. اخیرا مدیرعامل باشگاه شیرین فراز اعلام کرده بود که به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم، از مسابقات لیگ برتر کناره گیری خواهند کرد.

کد خبر 46070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز