رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به سید حسن نصر الله، شهادت مظلومانه عماد مغنیه را به وی، رزمندگان دلاور حزب الله، مردم لبنان، ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان تبریک و تسلیت گفت

به گزارش واحد مرکزی خبر متن کامل پیام محمود احمدی نژاد به این شرح است:

برادر عزیزم، مجاهد مخلص جناب سید حسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب‌الله

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدّار

انالله و اناالیه راجعون

به خاک افتادن سرو بلند و آزاده ای شجاع از نسل شجاعان، برادر شهید عماد مغنیه (حاج رضوان) را به جنابعالی ، رزمندگان دلاور حزب الله، مردم شرافتمند لبنان، جوانان و ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

او فرزندی برومند و غیرتمند از متن امت عرب و اسلام، رزمنده ای سلحشور در دفاع از استقلال و تمامیت لبنان و حافظ عزت و شرف ملت های منطقه و موجب افتخار مومنان و پاکان بود.

ردای بلند و زیبای شهادت برازنده قامت استوار و مزد مجاهدت فداکارانه و عشق بی پایان او به سالار شهیدان حسین ابن علی علیه السلام بود.

و صد البته هر کس که مدافع ایمان و پاکی و حقوق ملتها باشد، مورد بغض دزدان و اشغالگران و چپاولگران بین المللی و آدمکشان حرفه ای است که از رویارویی با مردان مرد گریزانند و بزدلانه دست به ترور می زنند. او اولین قربانی راه خداپرستی، آزادی و دفاع از کرامت ملتها نبود و آخرین هم نخواهد بود لیکن شهادت مظلومانه او لکه ننگ دیگری بر دامان صهیونیست های بی آبرو و جنایتکار و حامیان کوردل آنان است. اشغالگران قدس شریف باید بدانند که شکست مفتضحانه آنان در یورش به لبنان با این جنایات جبران نخواهد شد. آنان مبانی و فلسفه وجودی خود را از دست داده اند و این جنایات جز کوتاه تر کردن عمر سرشار از پلیدی و فسادشان ثمری نخواهد داشت. زهرخند آنان دوامی ندارد و دیر یا زود در چنگال عدالت گرفتار خواهند شد.

ملتهای آزاده و بویژه جوانان غیور منطقه و ملت هوشمند لبنان بیدارند و گر چه امروز یک قهرمان بزرگ را از دست داده اند ولی در بین خود صدها هزار و بلکه میلیونها «حاج رضوان» را با همان عزم و صلابت و آماده پیوستن به صف مبارزه با اشغالگران و تروریست های بی فرهنگ می یابند. مطمئن هستیم که ملت آگاه لبنان با درایت و وحدت فتنه ها را خنثی خواهد کرد و آینده از آن صابران و مومنان است.

از خدای متعال رحمت و غفران و حشر با انبیاء الهی وصالحان برای آن عزیز و صبر و سلامت و عزت روز افزون برای جنابعالی، جنبش حزب الله و مردم مظلوم لبنان و پیروزی نهایی برای ملت های منطقه و آزادگان جهان مسألت دارم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 44270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز