پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس مجلس با محکوم کردن ترور یکی از رهبران حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفت: گناه "عماد مغنیه" جز دفاع از وطن خود چیز دیگری نبود و قطعا با این اقدامات، فردای اسراییل بدتر از امروز خواهد بود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل گفت: ما شهادت عماد مغنیه این مجاهد را به حزب الله و ملت لبنان تسلیت می‌گوییم و پشتیبانی خود را از حزب‌الله اعلام می‌کنیم.[عماد مغنیه، در حمله تروریستی به شهادت رسید]

رییس مجلس خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با افتخار از این ترور اعلام خوش‌وقتی و آمریکا نیز رسما از آن حمایت می‌کند، این ‌است دنیایی که ‌آمریکایی‌ها نوید آن را می‌دهند.

حداد عادل با تاکید بر این که آمریکا دم از مبارزه با تروریسم و حمایت از دموکراسی می‌زند، گفت: دموکراسی آمریکایی‌ها این است که ‪ ۶۰‬سال دولتی را برای ترور و جنایت در منطقه ایجاد کرده‌اند و آمریکا انتظار دارد با این رفتار در میان ملت‌های مسلمان منفور نباشد.

رییس مجلس تاکید کرد: این ترورها برای رژیم صهیونیستی امنیت نمی‌آورد، ‪ ۶۰‬سال است ترور می‌کنند اما هنوز هم نتوانسته‌اند امنیت خود را ایجاد کنند اما فردای اسراییل بدتر از امروز خواهد بود و هر شهید که بر زمین می‌افتد ده‌ها نفر به جای او بر می‌خیزند.

وی گفت: مادران فلسطینی فرزندانی به دنیا می‌آورند که حقوق غصب شده خود را خواهند گرفت.

حداد عادل افزود: مسوولان رژیم صهیونیستی بدانند تا تسلیم عدالت نشوند ، امنیت نخواهند داشت و فلسطینیان حق خود را از آنان خواهند گرفت.

اظهارات رییس مجلس با فریادهای "مرگ بر اسراییل " و" مرگ برآمریکا" نمایندگان مجلس، پاسخ داده شد.

کد خبر 44249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز