همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از ملت شریف ایران به سبب حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی در کشور ما به فرهنگی تبدیل شده است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر غلامعلی حداد عادل در آغاز جلسه علنی روز سه‌شنبه 23 بهمن مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه می‌دانم از مردم دین‌دار، وطن دوست و انقلابی کشور به سبب این حضور گسترده تشکر کنم.

وی گفت: مردم ایران دیروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور انبوه و با شکوه خود در سراسر ایران با اسلام و انقلاب اسلامی و با امام راحل تجدید عهد و بیعت کردند.

حداد عادل با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نیز سپاسگزار این ملت شریف هستند، افزود: سخن آنان این است که آفرین بر شما ملت ایران که همواره با حضور خود در صحنه‌های حساس، پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم و محکم‌تر می‌کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در همه شهرها از تهران تا کوچک‌ترین بخش‌های کشور پس از گذشت 29 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گواه روشنی است بر آن که امام خمینی همیشه زنده است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "آن بزرگوار یک حقیقت همیشه زنده است".

حداد عادل با اشاره به حضور قابل توجه جوانان در صحنه‌های تأیید انقلاب اسلامی گفت: حضور جوانانی که خود شاهد پیروزی انقلاب نبودند به این معناست که انقلاب اسلامی مانند عاشورا در کشور و جامعه ما به فرهنگ و سنت تبدیل شده است و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور انبوه و با شکوه مردم به ما امیدواری می‌دهد، مسئولان کشور را دلگرم می‌کند و وظیفه را نیز سنگین تر خواهد کرد.

حداد عادل خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مانند دیگر مسئولان کشور باید بدانیم وظیفه ما در برابر مردمی که تا این حد به انقلاب وفادارند بسی سنگین است و باید از خدا بخواهیم، ما را در ایفای وظیفه به این مردم موفق گرداند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: چون از امروز، بررسی لایحه بودجه سال آینده در دستور کار مجلس است، بر اساس آیین نامه، نطق پیش از دستور نداریم.

کد خبر 44058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز