گروه سیاسی: غیبت علی لاریجانی، در گردهمایی دیروز منتخبان مجلس هشتم که به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، باعث شد تا حدیث دیگری بر تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره این نشست گفته و شنیده می‌شد، اضافه شود

با این وجود غلامعلی حداد عادل در حاشیه این مهمانی و در پاسخ خبرنگاری که سؤالی در همین باره پرسید توضیح داد که دلیل حاضر نشدن منتخب اول مردم قم در این گردهمایی برنامه همزمانی بوده که در جمع گروه‌های مختلف شهر قم برگزار شده است.

هزینه میهمانی
موضوع نحوه تامین هزینه‌های برگزای این مهمانی که از زمان وعده برگزاری این نشست در رسانه‌های مختلف مورد بحث قرار می‌گرفت سؤال خبرنگار دیگری از حداد عادل بود که وی در پاسخ به این سؤال خاطرنشان کرد: بر خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها عنوان شد، هزینه این نشست میلیاردی نبود.
رئیس مجلس تصریح کرد: تنها پنجشنبه شب، 8 نماینده و 4 همراه آنان در هتل اقامت داشتند، پس روزنامه‌هایی که نوشته بودند هزینه مهمانی حداد عادل میلیاردی است استغفار کنند.

آشنایی با فضا
به گزارش مهر، حداد عادل با اشاره به اینکه 170 نماینده راه یافته به مجلس در دور اول در این مهمانی شرکت داشتند و با فضا و نرم افزار کاری مجلس آشنا شدند، تصریح کرد: هر کاری مقدمه‌ای نیاز دارد و با توجه به اینکه فاصله‌ای در قانون اساسی بین مجالس تعیین نشده تا نمایندگان با وظایف کاری خود آشنا شوند، تلاش کردیم که نمایندگان در این جلسه تسلط بیشتری بر آیین نامه‌ها پیدا کنند.
رئیس مجلس همچنین در سخنانی خطاب به منتخبان دور اول انتخابات هشتم بیان داشت: نمایندگان به جای صرف عمده وقت خود برای رسیدگی به مسائل حوزه انتخابیه باید به فکر قانونگذاری و نظارت بر قانون باشند.

کد خبر 48411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز