چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مردم برای حضور پرشور در صحنه انتخابات، حضور مردم در صحنه انتخابات را یک رزمایش بزرگ سیاسی دانست که مانند یک رزمایش نظامی فکر هرگونه حمله و تصرف را از دشمن می‌گیرد

غلامعلی حدادعادل عصر سه‌شنبه در جمع مردم شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه حضور انبوه مردم در پای صندوق‌های رای حاکی از وحدت و همبستگی ملت ایران است،  در خصوص میزان اهمیت حضور در انتخابات گفت: ثواب ایستادن در صف پای صندوق رای از ایستادن در صف نماز جماعت اگر بیشتر نباشد،  کمتر از آن هم نیست.

حدادعادل که خبر سخنانش را ایرنا منتشر کرد،  با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند،  افزود: بیگانگان در درجه اول تلاش می‌کنند که مردم را از حضور در صحنه انتخابات منصرف کنند ولی اگر مردم شرکت کردند،  دشمنان دوست دارند کسانی انتخاب شوند که تمایل به آنها داشته باشند.

رئیس مجلس در عین حال گفت: البته من نمی‌گویم در بین نامزدهایی که صلاحیت آنها به تایید شورای نگهبان رسیده،  کسی هست که می‌خواهد به کشور خیانت کند اما باید توجه داشته باشیم که دشمنان، دوست دارند کسانی انتخاب شوند که تمایل به بیگانه داشته باشند. به گزارش مهر،  وی با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران می‌خواهند  انتخابات در ایران بی‌رونق باشد و دوست دارند مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند تا بهانه‌ای داشته باشند که ادعا کنند در ایران دمکراسی و آزادی وجود ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه ملت ایران دوست و دشمن خود را خوب شناخته است،  اظهار داشت: هرچه دشمنان بگویند این ملت عکس آن عمل می‌کند و ان‌شاءالله در انتخابات فردا حضور گسترده‌ای خواهد داشت.

کد خبر 49769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز