گروه سیاسی: مسئول امور هماهنگی استان تهران جبهه متحد اصولگرایان با تایید خبر نهایی شدن اسامی 15 تا 17 نفر از فهرست جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات مجلس هشتم تصریح کرد: فهرست نهایی تهران تا اواسط بهمن ماه تعیین و اعلام خواهد شد.

پرویز سروری در گفت‌وگو با همشهری همچنین از ادامه بررسی و رایزنی‌ها به منظور نهایی شدن فهرست جبهه متحد به دلیل انصراف برخی از نامزدها و ثبت‌نام عده‌ای دیگر که نامزدی آنها برای جبهه اهمیت دارد نیز خبرداد.

تعامل خوب با جامعتین

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد که شعار انتخاباتی این جبهه در چند روز آینده نهایی می‌شود.

شهاب‌الدین صدر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که جبهه متحد اصولگرایان رایزنی و تعامل خوبی با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارد و این دو تشکل در جریان فعالیت‌هایش هستند، درباره نامزدهای قم نیز اظهار داشت: در قم شورای 2+3 تشکیل شده و نامزدهایی را مشخص می‌کند، البته نظر جامعه مدرسین را در این ارتباط مورد توجه قرار می‌دهد.

60 درصد نهایی

سیدابولقاسم رئوفیان، مسئول امور استان‌های جبهه متحد اصولگرایان نیز در گفت‌وگو با ایرنا،   بااعلام این مطلب که تاکنون  ۶۰درصد فهرست جبهه متحد اصولگرایان در شهرهای مختلف مشخص شده است، گفت: معرفی نامزدهای شهرهایی که دارای یک نماینده در مجلس هستند نیاز به مطالعه و دقت بیشتری دارد.

فهرست افقی اعتماد ملی

از سوی دیگر جواد اطاعت، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با ایرنا  گفت: از آنجایی که اعضای حزب، همه‌از افراد شاخص در عرصه‌های مختلف هستند، حزب از ارائه یک فهرست عمودی طبقه بندی شده خودداری کرده و سعی می‌کند فهرست انتخاباتی خود را به‌صورت افقی تنظیم کند.

اظهارات نوبخت

دبیرکل حزب اعتدال توسعه خاطر نشان کرد: اینکه گفته شد یاران هاشمی نیامدند، واقع بینانه نیست، چون فقط حزب اعتدال و توسعه و حسن روحانی حامی هاشمی رفسنجانی نیستند.

به گزارش مهر، محمد باقر نوبخت عصر دیروز در کنفرانس خبری، انگیزه اصلی برگزاری این نشست را وجود ابهاماتی در خصوص چگونگی ورود حزب به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و غیبت چهره‌های شاخص حزب در عرصه انتخابات و به خصوص روحانی و رفع این شائبه‌ها و تنویر افکار عمومی عنوان کرد.

وی در خصوص اینکه چرا حسن روحانی ثبت نام نکرد، اظهار داشت: دلیل این موضوع این بود که وی بارها گفته بود که برنامه‌ای برای نامزدی مجلس هشتم ندارد.

کد خبر 41783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز