همشهری آنلاین: صدرا... اسدبیگی به عنوان معاون فرهنگی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی کانون، اسدبیگی که پیش از این مدیریت کانون استان کرمانشاه را بر عهده داشته است در حالی اداره نزدیک به 750 مرکز فرهنگی‌، هنری کانون در سراسر کشور را در اختیار می‌گیرد که در هفته گذشته مهدی باقری نیز جایگزین شمس‌الدین رحمانی معاون سابق تولید کانون شد.

در آیین معارفه معاون جدید فرهنگی کانون، محسن چینی‌فروشان مدیرعامل کانون وجود هنرمندان، بزرگان و مربیان کانون، در کنار اعتماد خانواده‌ها را سرمایه‌ای بزرگ دانست و اظهار داشت: پیش از ما بزرگانی برای حفظ هویت و ایجاد این اعتماد نسبت به تولیدات و خدمات کانون تلاش‌ها کرده‌اند و در 15 سال گذشته نیز برای حفظ استقلال و توسعه مراکز کانون زحمات زیادی کشیده شده است و ما باید برای افزایش این اعتماد به مرغک کانون تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

وی افزایش تعداد کتابخانه‌های کانون از 250 مرکز به 750 مرکز طی 15 سال را موفقیتی بزرگ برای حوزه معاونت فرهنگی دانست و گفت: کتابخانه‌های کانون پایگاه اصلی برای تربیت نیروهای آینده است و بچه‌هایی که به این مراکز رفت و آمد می‌کنند و مربیانی که در این عرصه آموزش می‌بینند و تجربه به دست می‌آورند سرمایه‌های آینده این کشورند که نتایج آن سال‌های بعد آشکار خواهد شد.

در این آیین صدرا... اسدبیگی که پس از 11 سال مدیریت کانون در دو استان ایلام و کرمانشاه جانشین قاسم کریمی شده است توجه به تربیت کودکانی نقاد و پرسشگر که قادر به تولید اطلاعات باشند را از جمله هدف‌های خود در مسؤولیت جدید برشمرد و خواستار توجه بیشتر به این حوزه بزرگ و با اهمیت و مشکلات و کمبودهای آن شد.

قاسم کریمی معاون فرهنگی سابق کانون نیز از کارکنان این معاونت، مربیان و کارمندان کتابخانه‌های کانون که به رغم کمبود امکانات و سختی کار در دور افتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق کشور، مراکز کانون را به خوبی اداره می‌کنند، تشکر کرد.

 در این آیین تعدادی از مدیران کانون استان‌های مختلف کشور نیز در سخنانی از تلاش‌های قاسم کریمی قدردانی کردند و بنیان نهادن جشنواره‌هایی مانند یک هفته با کانون، قصه‌گویی، نمایش عروسکی مراکز و اجرای موفق طرح کانون مدرسه را در چند سال گذشته از موفقیت‌های این مدیر با سابقه برشمردند.

در آیین معارفه معاون جدید کانون با اهداء هدایایی توسط معاونین و مدیران بخش‌های مختلف کانون از خدمات قاسم کریمی قدردانی شد.

کد خبر 41170

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز