همشهری آنلاین: چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر با اجرای آثاری از ارکستر موسیقی ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی در تالار وحدت پی گرفته می شود.

از برنامه‌های دیگر این روز اجرای جلال ذوالفنون در در سانس دوم  تالار اریکه ایرانیان است.
در بخش موسیقی پاپ نیز گروه آریان اولین اجرای خود را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کند.
در بخش موسیقی بانوان گروه پاپ ارکیده حاجی وندی و اوج پرواز در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازند. در تالار رودکی نیز در سانس اول نغمه کیمیا و جوانان استاد سلیمی از تبریز، و در سانس دوم گروه روژان و مشتاق جام به اجرا می پردازند.

درتالار رودکی چهار گروه نغمه کیمیا، جوانان استادسلیمی ، روژان و مشتاق جام  اجرای برنامه دارند.

در فرهنگسرای هنر نیز گروه های نوای مخالف و تنبورنوازان بیستون در سانس اول و گروه های مهدی کلانتری و کر مهرگان در سانس دوم به اجرای قطعاتی می پردازند.

فرهنگسرای نیاوران نیز گروه کر پاسارگاد و بوم رنگ در سانس اول و گروه کر آریا و کوئینتت هم آوا در سانس دوم و در اریکه ایرانیان نیز دو علی شمس، آکسان در سانس اول و ذوالفنون در سانس دوم به اجرا می پردازند.

گروه موسیقی سنتی ترکیه گروه نوا از شیراز، نی ریز به سرپرستی ملیحه سعیدی، پاپ صفحه و اکسیر نیز در فرهنگسرای بهمن به اجرای برنامه می پردازند.

در بخش سخنرانی های پژوهشی  که در خانه هنرمندان برگزار می شود،  ارفع اطرائی نوازنده سنتور و از شاگردان استاد پایور  به بررسی ردیف موسیقی از نگاهی دیگر می‌پردازد.

کد خبر 39979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز