شنبه ۱ دی ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین روز جشنواره موسیقی فجر در حالی آغاز به کار می کند که بی نظمی های ناشی از شب نخست جشنواره و اعتراضات هنرمندان همچنان ادامه دارد.

به گزارش همشهری آنلاین در یکشنبه، دوم دی، 25 گروه موسیقی اجرای برنامه دارند و یک سخنرانی نیز در بخش پژوهشی برنامه برگزار می شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین در بخش ویژه بانوان که در تالار وحدت برگزار می‌شود (ساعت 18) ابتدا گروه کر دختران به سرپرستی شهلا میلانی  اجرای برنامه دارد و در ادامه گروه آکورد به سرپرستی شاکه اقامال برنامه خواهند داشت.

در همین تالار و در ساعت 20 و 30 دقیقه از کشور هندوستان، موسیقی سنتی منطقه راجستان اجرا خواهد شد.

در سالن رودکی که اجراهای بخش رقابتی جشنواره در آن برگزار خواهدشد، گروه‌های موسیقی مدینا به سرپرستی مهر سیما سعادت  و گروه مشرق  به سرپرستی  محمد سلیمانیان (ساعت 18) و دو گروه نوا از شیراز به سرپرستی امیر حسین نوژن و گروه موسیقی مستان نو  به سرپرستی سعید جعفر زاده همای (ساعت 20 و 30 دقیقه) اجرای برنامه دارند. البته گروه مشرق در خارج از بخش مسابقه به اجرای برنامه می پردازد.

 در همین بخش گروه آکسان به سرپرستی بهرنگ بهادرزاده و گروه آرشا به سرپرستی آرش فناییان در ساعت 19 در سالن آوینی فرهنگسرای بهمن برنامه اجرا خواهد کرد.

در فرهنگسرای هنر ابتدا دو  گروه نغمه کیمیا به سرپرستی غلامرضا حقیقی فرد و گروه مشتاق جام به سرپرستی اسفندیار تخم کار (ساعت 18)، اجرای برنامه دارند و در بخش دوم (ساعت 20 و 30 دقیقه) دو گروه کر اریا از مشهد به سرپرستی هنگامه عظیمی و گروه کر پاسارگارد از شیراز به سرپرستی  امیر عباس حسینی به روی صحنه خواهند رفت.

لیلی افشار که شنبه در فرهنگسرای هنر اجرای برنامه داشت، در ساعت 18 یکشنبه در فرهنگسرای نیاوران گیتار نوازی می کند.

در فرهنگسرای نیاوران (ساعت 20 و 30 دقیقه) دو گروه مهدی کلانتری و گروه کر مهرگان به سرپرستی نرگس رئیسی برنامه اجرامی کنند.

در مجموعه اریکه ایرانیان ابتدا دو گروه باربد به سرپرستی روزبه پهلوانی نژاد بهراد به سرپرستی بهراد شجاعی (ساعت 18) اجرای برنامه دارند و در ساعت 20 و 30 دقیقه هم گروه پاپ صفحه به سرپرستی حسن خرسندی از مشهد و گروه اکسیر از شیراز به سرپرستی محمد رضا سمندر کنسرت می دهند.

در فرهنگسرای بهمن و در سالن سینما تراس دهکده، ابتدا دو گروه پژواک از قزوین به سرپرستی پژمان پارس مهر و گروه آلامتو از ایلام به سرپرستی بهروز چمن آرا (ساعت 18) برنامه دارند و درساعت 20 و 30 دقیقه هم‌ابتدا روژان به سرپرستی ارشد بابا شهابی از سنندج  و سپس گروه جوانان استاد سلیمی از تبریز به سرپرستی میر محمد اصل جلیلی کنسرت می‌دهند.

در بخش موسیقی پاپ جشنواره موسیقی امسال حمید عسگری که گفته می شود بلیت های کنسرتش به پایان رسیده است (ساعت 20) اجرای برنامه دارد.
[گزارش همشهری آنلاین از نخستین شب جشنواره موسیقی فجر]

در نهایت این که ون در لیدن موزیسین و پژوهشگر هلندی درباره «ارتباط موسیقی دوره رنساسن و باروک با موسیقی خاورمیانه»، در ساعت 18 و 30 دقیقه در خانه هنرمندان سخنرانی می‌کند.

بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر تا هفتم دی ماه ادامه دارد و اختتامیه این جشنواره هم هشتم دی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

کد خبر 39809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز