همشهری آنلاین: پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد ۸ محور مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد هموطنان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچمنین انسداد راه ها مطلع شوند و از محورهای جایگزین استفاده کنند.

 انسداد ۸ محور مواصلاتی | ادامه بارش برف در ۱۱ استان کشور

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور، محور های اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان، دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است.

همچنین در استان یزد محور مهریز به میبد کیلومتر 13 تا اطلاع ثانوی جهت انجام عملیات راهسازی مسدود خواهد بود.در زمان انسداد تردد از کنارگذر صورت می پذیرد.

محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم؛ تا تاریخ15 اسفندماه امسال به استثنای ایام الله 22 بهمن (از تاریخ 19تا 24 بهمن ماه امسال) بمنظور رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل, همه روزه بصورت 24 ساعته مسدود خواهد شد.در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز, محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام خواهد شد.

در استان گیلان محور پونل -خلخال تا اطلاع ثانوی به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود است.

هم اکنون در استان های آذربایجان غربی , قزوین, زنجان,همدان, اردبیل و البرز (اکثرمحورها)، کرمانشاه (محور سنقر)، گیلان(محورهای اسالم-خلخال و سیاهکل-دیلمان)، کردستان(محورهای دیوان دره-سقز و بوکان- بانه)،لرستان(محورهای بروجرد- اراک و بروجرد- ملایر) و مازندران(ارتفاعات محورهای هراز وکندوان) بارش برف گزارش شده است.

در استان های گیلان و مازندران (اکثر محورها)، غرب و شرق استان تهران(اکثرمحورها) نیز بارش باران گزارش شده است.

در فیروزکوه(محور گدوک) مه گرفتگی گزارش شده و تردد در استان های اردبیل(اکثرمحورها)، زنجان(محور زنجان-طارم) و کرمانشاه(محور اسدآباد) با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

کد خبر 396619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha