همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف و کولاک و یخ‌زدگی در اکثر محورهای استان‌های غربی وشمالی کشور خبر داد و گفت: اکثر محورهای استان ایلام گرد و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

جاده

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان، محور های زنجان-تبریز،زنجان-بیجار و زنجان-میانه در استان زنجان، محور مسجد سلیمان-تاراز در استان خوزستان، محور سقز-دیواندره در استان کردستان و ارتفاعات محور کندوان بارش برف گزارش شده است.

او ادامه داد: اکثر محورهای استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، محور سردشت-مهاباد در استان آذربایجان غربی، محورهای نور، رامسر و کناره در استان مازندران و محور مریوان-سنندج در استان کردستان بارانی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: کولاک و یخ‌زدگی در محورهای سلماس-ارومیه، گردنه قوشچی و شاهین دژ-بوکان در استان آذربایجان غربی، محورهای اردبیل-سراب، گردنه صائین و اسالم-خلخال در استان اردبیل، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان، گردنه چری در استان چهارمحال و بختیاری و محورهای پونل-خلخال و اسالم-خلخال در استان گیلان گزارش شده است و توصیه می‌شود تردد با زنجیر چرخ صورت گیرد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل(اکثر محورها)، محورکرج-چالوس(محدوده هزار چم)، استان چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ-بازفت) و استان کردستان(محور سقز-بانه) مه گرفتگی همراه با کاهش دید است همچنین اکثر محورهای استان ایلام گرد و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

کد خبر 396510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha