همشهری‌آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد پنج محور در استان‌های زنجان و قزوین به دلیل بارش برف و باران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر آزاد راه زنجان - قزوین، طارم - زنجان و تهم - طارم در استان زنجان و محورهای قزوین - زنجان و قزوین -تاکستان در استان قزوین به دلیل شدت بارش‌ مسدود شده‌اند.

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت جاده چالوس نیز گفت: محور کرج - چالوس نیز ساعت سه بعد از ظهر شنبه هفتم بهمن مسدود شد، اما در ساعت ۱۶ دوباره بازگشایی شد.

رحمانی ادامه داد: در بیشتر محورهای آذربایجان غربی، قزوین، زنجان همدان، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، مازندران و البرز بارش برف گزارش شده است. علاوه بر آن در محورهای بروجرد- اراک و نورآباد- نهاوند در استان لرستان و محور توسکستان در استان گلستان نیز برف مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش برف در بیشتر محورهای استان گلستان، قم - گرمسار، خوزستان- سوسنگرد- خرمشهر، تصریح کرد: تردد با زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان البرز و محور سرچم در استان اردبیل ضروری است. در سایر محورها نیز همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

او همچنین به مسافرانی که قصد سفر به استان‌های زنجان و قزوین دارند توصیه کرد که با توجه به احتمال انسداد محورهای این دو استان، سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند یا از سایر محورهای این دو استان تردد کنند.

کد خبر 396691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha