همشهری آنلاین: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به بارش برف و باران در مناطق مختلف پایتخت به ویژه مناطق شمالی، نیروهای خدمات شهری شهرداری امشب برای برف روبی و پاکسازی معابر در آماده باش کامل هستند.

برف تهران

برف تهران

  • عکس حامد خورشیدی/آژانس عکس همشهری

احمد صادقی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افت شدید دما و بارش برف و باران، ستاد مدیریت بحران شهر تهران اقدام به اعلام آماده باش دستگاههای خدماتی و امدادی شامل سازمان های خدمات شهری شهرداری و شرکت های آب و گاز همزمان با بارش برف و باران کرده است.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی افت دما و بارش برف و باران تا روز دوشنبه در تهران ادامه دارد، اظهار کرد: تیم های خدمات شهری شهرداری تهران در مناطق شمالی شهر مستقر شده و مشغول خدمت رسانی به شهروندان و برف روبی و پاکسازی معابر هستند.

در همین ارتباط ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای آتش نشان این سازمان آمادگی لازم برای ارائه خدمت در صورت نیاز به شهروندان با توجه به بارش شدید برف وباران در تهران را دارند.
سید جلال ملکی افزود: شهروندان در صورت نیاز به خدمات آتش نشانی می توانند مراتب را از طریق سامانه 125 اعلام کنند.

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دمای هوا همراه با بارش برف طی 2 روز آینده در مناطق مختلف استان خبر داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نیز با اشاره به بارش شدید برف در مناطق شمالی و کوهستانی استان، از شهروندان خواست که از سفرهای غیرضروری به خصوص در مناطق برف گیر خودداری کنند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، بارش برف و باران بیشتر مناطق شهر تهران به خصوص مناطق غربی و شمالی پایتخت را فراگرفته و تیم های خدمات شهری با استفاده از خودروهای سبک و سنگین مشغول عملیات نمک پاشی و پاکسازی معابر شهر هستند.

کد خبر 396675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha